۲۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۵۱

ساعی در گفتگو با مهر:

پیگیر سلامتی«آقایی» هستیم/ تمرینات تیم ملی تعطیل است

پیگیر سلامتی«آقایی» هستیم/ تمرینات تیم ملی تعطیل است

مدیرفنی تیم ملی تکواندو گفت: برای آنکه مهسا سادات آقایی بتواند سلامتی خود را بازیابد هر چه در توان داشته باشیم به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از تلاش‌هایی که طی روزهای گذشته توسط مسئولان ورزشی و شهری استان البرز و شهرستان فردیس برای کمک به خانواده مهساسادات آقایی صورت گرفت، روز گذشته هادی ساعی و بهزاد خداداد دو قهرمان پیشین تیم ملی تکواندو با حضور در منزل این تکواندوکار که بر اثر حادثه رانندگی بستری است، از وی عیادت کردند.

ساعی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: وقتی موضوع را شنیدیم به همراه بهزاد خداداد و یاری مسئول هیأت تکواندو فردیس به منزل این دختر حادثه دیده رفتیم و طی صحبت‌هایی که با خانواده وی داشتیم، در جریان کامل موضوع حادثه و اقدامات انجام شده قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: خانواده وی معتقد بودند که هوشیاری مهسا روی ۸ است، ولی فکر می‌کنم او شرایط بهتری دارد. وی وقتی من و بهزاد را دید، واکنش نشان داد و این می‌تواند یک پیام خوب از شرایط جسمانی اش باشد.

پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران در مورد کمک به این خانواده هم گفت: من به فکر این هستم که چگونه می‌توانیم به بازیابی سلامتی این تکواندوکار کمک کنیم. قطعاً امور را در این بخش پیگیری خواهیم کرد. البته در بخش مالی کمکی به خانواده او داشتیم، ولی واقعاً باید سلامتی در دستور کار قرار گیرد.

ساعی افزود: همان لحظه در تماس با رئیس فدراسیون قول‌هایی را برای کمک به خانواده جدی گرفتیم و ان شاءالله بتوانیم از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نیز کمک‌هایی را دریافت کنیم و در اختیار خانواده وی قرار دهیم.

مدیرفنی تیم ملی در خصوص برنامه‌های ملی پوشان هم گفت: در شرایط فعلی که همه دنیا در مبارزه با ویروس کروناست، تمرین تیم ملی تعطیل است و منتظر بهبود شرایط و اعلام تاریخ جدید مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.

وی در پایان و در خصوص برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس با مسئولان فدراسیون هم گفت: هنوز این جلسه برگزار نشده و به دنبال شرایط مناسب هستیم تا در خصوص برنامه‌های آتی تیم ملی تصمیم گیری کنیم.

کد خبر 4896849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha