۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۰۶

به ترجمه رضا یعقوبی؛

جلد سوم تاریخ فلسفه غرب اثر آنتونی کنی منتشر شد

جلد سوم تاریخ فلسفه غرب اثر آنتونی کنی منتشر شد

جلد سوم تاریخ فلسفه غرب اثر آنتونی کنی به ترجمه رضا یعقوبی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلد سوم تاریخ فلسفه غرب اثر آنتونی کنی به ترجمه رضا یعقوبی منتشر شد. جلد سوم تاریخ فلسفه غرب از فلسفه قرن شانزدهم تا مرگ هگل در ١٨٣١ را پوشش داده است.

این کتاب می‌تواند به درک فرهنگ و تمدن غرب کمک شایانی کند و در رفع سوءتفاهم‌ها و سردرگمی‌ها رایج در مواجه با این بخش از تمدن بشریت مؤثر واقع گردد. کنی در این اثر کوشیده است هم مانند برتراند راسل قلمی روان و جذاب داشته باشد و هم مانند کتاب فردریک کاپلستون مستند، معتبر و دقیق باشد.

نسخه اصلی این اثر را انتشارات آکسفورد به چاپ رسانده است و کتاب درسی دانشجویان مقطع کارشناسی فلسفه به شمار می‌رود. بسیاری از تحلیل‌ها و تفسیرهای نویسنده از نظریات فیلسوفان موجود در کتاب در نوع خود بدیع و ابتکاری است و در جذب مخاطب به خوبی عمل می‌کند. جلد سوم این مجموعه چهار جلدی که اکنون در دسترس است بر روی پیدایش فلسفه جدید و آغاز دورة مدرن تمرکز کرده است. به باور صاحبنظران تدوین متن اصلی این کتاب حتی در زبان انگلیسی نیز برخلاف تصور خوانندگان نظیر ندارد. مطالعه تاریخ فلسفه نه تنها جواب بسیاری از پرسش‌های فلسفی ما را فراهم می‌کند بلکه برای درک جوامع گذشته و فضای فکری آن‌ها نیز بسیار مؤثر است.

جلد سوم تاریخ فلسفه غرب اثر آنتونی کنی با ترجمه رضا یعقوبی به قیمت ٧٩٠٠٠ تومان توسط بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است.

کد خبر 4917434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha