۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۲۲

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

ثبت ۷۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در اصفهان/۱۹ نفر مرخص شدند

ثبت ۷۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در اصفهان/۱۹ نفر مرخص شدند

اصفهان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۳ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان اصفهان (غیر از کاشان و آران و بیدگل) به ثبت رسید.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به روز گذشته ۸۱ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در اصفهان ثبت شد که در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری شدند.

ترخیص ۱۹ بیمار بهبود یافته در ۲۴ ساعت گذشته

وی با اشاره به ترخیص ۱۹ بیمار بهبود یافته در ۲۴ ساعت گذشته از بیمارستان‌های اصفهان گفت: این افراد باید دوران قرنطینه را در منزل و یا بخش‌های ویژه بیمارستانها طی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه در مجموع اکنون درمجموع تعداد ۳۹۰ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های اصفهان تحت مراقبت و درمان هستند، بیان داشت: از این تعداد، ۱۰۸ نفر وضعیت جسمی وخیم‌تری داشته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

هنوز به مرحله مهار بیماری کرونا در اصفهان نرسیدیم

وی با تاکید بر ضرورت رعایت بهداشت فردی به ویژه شستشوی مرتب و فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان و مردم استان گفت: هنوز به مرحله مهار بیماری در استان اصفهان نزدیک نشده‌ایم؛ لازم است همچنان از ترددهای غیرضروری خودداری شود تا به مرحله مهار بیماری کرونا به تدریج دست پیدا کنیم.

کد خبر 4927034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha