۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل خبر داد؛

افزایش محسوس دما تا عصر سه‌شنبه در اردبیل

افزایش محسوس دما تا عصر سه‌شنبه در اردبیل

اردبیل- مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی روند افزایشی دما را تا عصر سه‌شنبه در استان شاهد خواهیم بود.

سیاوش محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش نسبی باد پیش‌بینی می‌شود و بیشینه دمای هوا به ۲۳ درجه می‌رسد.

وی افزود: در اواخر وقت روز سه‌شنبه طبق نقشه‌های هواشناسی جو استان ناپایدار شده و ضمن افزایش پوشش ابر و کاهش نسبی دما در برخی از نواحی استان رگبار باران پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: همچنان در برخی نقاط استان رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی شده که توصیه می‌شود از صعود به قله سبلان و برپایی چادر در کنار رودها و مسیل‌ها اجتناب شود.

محمدی گفت: بعد از ظهر چهارشنبه رگبار و رعد و برق را در برخی نقاط استان نیز شاهد خواهیم بود که این وضعیت عصر جمعه هم آغاز و با کاهش محسوس دما همراه خواهد بود.

وی اظهار کرد: روز پنجشنبه آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش نسبی دما و وزش باد پیش بینی می‌شود که این رویه تا بعد از ظهر جمعه ادامه داشته و عصر جمعه کاهش محسوس دما و بارش باران دور از انتظار نیست.

کد خبر 4943327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha