بی بی سی اذعان کرد:

ناکارآمدی ائتلاف آمریکا و نیروهای هم‌پیمان در دفع حملات داعش

ناکارآمدی ائتلاف آمریکا و نیروهای هم‌پیمان در دفع حملات داعش

شبکه انگلیسی بی بی سی به ناکارآمدی ائتلاف آمریکا و نیروهای تحت حمایت آن در دفع حملات داعش از یک سو و اهتمام این نیروها برای کنترل بر چاههای نفتی سوریه اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، شبکه انگلیسی بی بی سی در گزارشی به عدم جدیت ائتلاف آمریکا و نیروهای کُرد سوریه تحت حمایت آمریکا موسوم به قسد در خصوص دفع حملات عناصر داعش اذعان کرد.

در گزارش این شبکه آمده است که حضور عناصر داعش در دیر الزور و مناطق همجوار آن طی ماههای گذشته شدت گرفته و این عناصر خود را برای اجرای عملیات تروریستی آماده می کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: طی دوره گذشته حملات خونباری با استفاده از سلاح های سبک و مواد منفجره بدون واکنش نیروهای کُرد سوریه دموکرات در این منطقه رخ داد.

یکی از چهره های محلی برجسته در شهر البوکمال واقع در نزدیکی مرزهای سوریه و عراق در گفتگو با بی بی سی اعلام کرد: نیروهای قسد و ائتلاف آمریکا تنها به محافظت از چاههای نفتی توجه داشته و اهمیتی به جان شهروندان سوری و یا امنیت آنها نمی دهند.

وی افزود: کشتار باعث به وجود آمدن آشوب می شود و این هرج و مرج روند کنترل بر چاههای نفت از سوی قسد و ائتلاف آمریکا را آسان تر می کند.

کد خبر 4948833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha