۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۳

انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود

انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود

با اعلام وزارت ورزش، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های همگانی ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ۱۵ ماه بلاتکلیفی مدیریتی در فدراسیون ورزش های همگانی قرار است مجمع انتخاباتی این فدراسیون ۲۵ تیرماه برگزار شود.

 برای انتخابات فدراسیون ورزش‌های همگانی ۲۸ نفر نام نویسی کردند اما تنها ۱۱ نفر مجوز لازم را از کمیسیون تطبیق گرفتند. فاطمه ابوالقاسمی، محمدرضا اسد، عباسعلی اکبری، محمد بابایی، مهدی حیدری، ولی الله شجاع پویان، رضا شجیع، افشین مولایی، فرهاد نیکوخصال، مجتبی اصلانی و شهرام میرزمانی نفراتی هستند که پرونده آنها در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفته است اما از میان این کاندیداها، صلاحیت ولی الله شجاع پوریان و محمدرضا اسد تایید نشد.

آخرین مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های همگانی ۱۹ اسفندماه سال ۱۳۹۳ برگزار شد. علی مجد آرا برنده آن مجمع انتخاباتی شد و بدین ترتیب وی برای دومین دوره متوالی ریاست این فدراسیون را عهده دار شد. با این حساب دوره ریاست چهارساله مجدآرا طبق قانون باید ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۷ به پایان می‌رسید اما وی تا ۱۹ فروردین‌ماه سال ۹۸ متصدی ریاست بود. در این روز اما با انتصاب افشین مولایی به عنوان سرپرست به دوره مدیریت مجدآرا که وارد مرحله غیرقانونی شده بود، پایان داده شد.

انتظار می‌رفت طی ۶ ماه سرپرستی مولایی انتخابات برگزار شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه ۲۱ مهرماه سال گذشته با حکم وزیر ورزش، احمد گواری به عنوان دومین سرپرست انتخاب شد. این انتصاب در حالی انجام شد که قرار بود انتخابات فدراسیون ورزش‌های همگانی طی ۶ ماه سرپرستی مولایی برگزار شود اما به جز نام نویسی کاندیداها که در روزهای پایانی انجام شد، اقدامی دیگری در این زمینه صورت نگرفت.

کد خبر 4953482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha