۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۴

نوبخت:

استفاده از ظرفیتهای شرکتهای دانش بنیان جهش تولید را به همراه دارد

استفاده از ظرفیتهای شرکتهای دانش بنیان جهش تولید را به همراه دارد

اصفهان - معاون رئیس جمهور گفت: استفاده از ظرفیت های شرکت‌های دانش بنیان رونق و جهش تولید را به همراه دارد و بر این اساس قول برطرف کردن نیازهای شرکت‌های دانش بنیان را می‌دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت پیش از ظهر جمعه در بازدید از پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با بیان اینکه برای رونق و جهش تولید باید به ایده‌ها و روش‌های شرکت‌های دانش بنیان توجه کنیم، اظهار داشت: پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یک محل مناسب برای استقرار مجموعه‌ها و شرکت‌های نوین است.

وی در ادامه افزود: مسأله پرداختن به شرکت‌های دانش بنیان موضوعی است که در عرصه جهش تولید نمی‌توان با روش‌های سنتی به آن پرداخت و باید روش‌های قدیمی را برای دستیابی به اهداف این عرصه کنار بگذاریم. با کمال میل قول همکاری به شرکت‌ها برای برطرف کردن مشکلات و نیازهای آنها را می‌دهیم.

ضرورت تکمیل زیرساخت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ضرورت تکمیل زیرساخت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان در این محل، بیان داشت: در شرایط تحریمی کنونی، استعدادهای ویژه‌ای در این پارک وجود دارد و با تکمیل زیرساخت‌ها و برطرف کردن نیازهای شرکت‌ها می‌توانیم به خوبی از ظرفیت‌های این مجموعه‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 4958716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیدیان IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
      0 0
      با حمایت از شرکتهای دانش بنیان توسط تمامی مسولان .خیلی از نیازهای کشور در داخل تولید میشود که هم کشور را از واردات بی نیاز میکند و هم فارغالتحصیلان را بیکار جا نمیگذارد .پس حمایت از محققان و طرحهای تح