۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۵

ابتلای دومین نماینده مردم مشهد به ویروس کرونا

ابتلای دومین نماینده مردم مشهد به ویروس کرونا

مشهد ـ حجت الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا مبتلا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به بیماری کویید ۱۹ مبتلا شد.

از روز گذشته، قرنطینه و استراحت پزشکی این نماینده آغاز شده و حداقل دو هفته ادامه خواهد داشت.

فاطمه رحمانی نماینده دیگر مردم مشهد و کلات در مجلس نیز چندی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده بود.

کد مطلب 4978535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha