۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۴۹

در بازدید از خبرگزاری مهر مطرح شد؛

خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند

خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند

بجنورد- رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی خراسان شمالی گفت: همانطور که حراست در دستگاه‌های اجرایی چشم بینای مدیر است، در جامعه خبرنگاران این وظیفه را بر دوش دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر هدایتی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر خراسان شمالی اظهار کرد: در سیستم دستگاه‌های اجرایی، حراست چشم بینا مدیر است اما در جامعه این خبرنگاران هستند که لحظه به لحظه اتفاقات را رصد می‌کنند و نیتی جز رشد و توسعه ندارند.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی خراسان شمالی ادامه داد: اگر مدیران با دید مثبت به نقد خبرنگاران توجه کنند، سریع‌تر مشکلات حل می‌شود زیرا خبرنگاران نواقص و مشکلات را به خوبی می‌بینند.

وی با اشاره به وضعیت بانک‌های استان افزود: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی خصوصاً در خراسان شمالی که از نظر بنیه مالی ضعیف‌تر است، در سیستم بانکی دچار مشکلاتی شده‌ایم.

هدایتی گفت: در پایان تیرماه مصارف بانک‌های استان نسبت به منابع بیشتر شد و درواقع ۱۱۹ درصد منابع تسهیلات داده شده است.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی خراسان شمالی تصریح کرد: آمار نشان دهنده عملکرد بانک‌های استان است لذا بانک‌ها بیشتر از این نمی‌توانند تسهیلات پرداخت کنند.

وی افزود: طی سال گذشته توسط بانک مبدا خود، ۲۲۰ میلیارد تومان به علت مازاد ارائه تسهیلات جریمه شدیم لذا درخواست داریم منابع تسهیلات از بانک‌ها در تهران گرفته شود.

هدایتی در انتها گفت: از هفته آتی بازرسی بانک‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی قوت بیشتری می‌گیرد و اثر انگشت و خودکار مشترک از بانک‌های استان حذف می‌شود.

کد خبر 4992811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha