۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۲۴

سومین یادواره شهدای ووشو برگزار شد

سومین یادواره شهدای ووشو برگزار شد

سومین یادواره شهدای ووشو کشور در زاهدان با حضور امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سومین یادواره شهدای ووشو کشور از خانواده معزز شهدا با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد. همچنین از خبرنگاران ورزشی استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از فعالان ورزشی، مدال‌آوران ملی ووشوی استان و برخی از مدیران موفق ووشو استان نیز تقدیر شد.

امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار و با اشاره به اینکه ۱۴ نفر از ووشوکار به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند، اظهار داشت: عزت امروز ثمره خون شهداست و خانواده شهدا نیز به ملت ایران آبرو و عزت داده‌اند.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ نزدیک به ۶۰ هزار ووشوکار سازمان یافته در سرتاسر کشور به ثبت رسید و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش فعالیت‌های این رشته، به دنبال حفظ این تعداد هستیم. فدراسیون ووشو جزو فدراسیون‌های موفق است و در طول سال‌های گذشته پله‌های موفقیت را با برنامه‌ریزی و تلاش همه مسئولان و مربیان و پیشکسوتان و ورزشکاران طی کرده و حالا در دنیا به جایگاه بالایی دست یافته است.

رئیس فدراسیون ووشو درباره فعالیت‌های ووشو در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این استان جزو استان‌های پیش‌رو در توسعه ووشو است که مسئله را باید مرهون تلاش‌های همه علاقه‌مندان به این رشته بدانیم‌.

کد خبر 4995352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha