۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸

رییس کمیته امداد شهرستان ساوه:

طرح ایران همدل در قالب اطعام و احسان حسینی در ساوه اجرا می شود

طرح ایران همدل در قالب اطعام و احسان حسینی در ساوه اجرا می شود

‌ساوه- رییس کمیته امداد شهرستان ساوه از اجرای طرح ایران همدل در قالب اطعام حسینی و احسان حسینی در ماه های محرم و صفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدی هزاوہ اظهار کرد: این طرح با محوریت مساجد و هیأت‌های مذهبی با همکاری خیرین، نیکوکاران و نهادهای حمایتی از طریق اهدای غذای گرم نذری و بسته‌های غذایی میان نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در مرحله نخست رزمایش «ایران همدل» که با مشارکت همگانی مردم، نهادها و مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان اجرا شد، بیش از ۲۵ هزار پرس غذای گرم و همچنین ۴ هزار و ۲۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان و محرومان مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساوه توزیع شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان ساوه افزود: امیدواریم با مشارکت شایسته و همه جانبه خیرین، در کنار حمایت‌های امدادی بتوانیم خدمات اثربخش‌تری را در قالب مرحله دوم این پویش با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» به نیازمندان و ولی نعمتان جامعه ارائه دهیم.

محمدی هزاره اظهار کرد: مردم به ساحت مقدس امام حسین (ع) و اهل بیت ارادت خاصی دارند و پیش بینی می‌کنیم، مشارکت زیادی در این طرح داشته باشند و بسته‌های غذایی زیادی بتوانیم میان نیازمندان توزیع کنیم.

وی با اشاره به فضای حاکم بر جامعه ناشی از شیوع بیماری کرونا بیان کرد: همشهریان عزیز و خیرین ارجمند می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۸۶۹*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا انتقال وجوه شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۳۳۲۲ بنام درآمدهای کمیته امداد ساوہ به صورت مستقیم وجوه خود را به منظور اطعام محرومان واریز کنند.

کد خبر 5004916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha