۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۲۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

برنامه‌های ایام محرم در استان بوشهر به صورت مستمر نظارت می‌شود

برنامه‌های ایام محرم در استان بوشهر به صورت مستمر نظارت می‌شود

بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌های ایام محرم در استان بوشهر به صورت مستمر نظارت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سروستانی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی وضعیت برگزاری مراسم عزاداری‌های استان اظهار داشت: بازرسین اداره کل تبلیغات اسلامی به صورت مستمر از برنامه‌های ایام محرم بازرسی می‌کنند.

وی از از انجام ۳۴۹ مورد بازرسی از مراسم در چهار روز اول محرم استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این روزها مراسم و برنامه‌ها با محوریت ستاد بحران استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: این روزها شرایط خاصی دارد و از یک طرف با تلاش گسترده مردم برای برگزاری مراسم محرم مواجه هستیم و از طرف دیگر با عنایت به محدودیت‌هایی در سطح ملی انجام شده موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی مردم هستیم.

وی ادامه داد: کار ما تسهیل در برنامه‌ها است، به نحوی که هم هیئت‌های مذهبی بتوانند کار خود را به نحو احسن انجام دهند و هم پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی عزاداران رعایت شود.

حجت‌الاسلام سروستانی اضافه کرد: تا الان هم روند برگزاری مراسم و برنامه‌ها به خوبی پیش رفته است و همان دستورالعمل ۱۷ ماده‌ای مصوب ستاد کرونای استان به عنوان ملاک و مبنای کار ما در برگزاری مراسم قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به نزدیک شدن به تاسوعا و عاشورای حسینی ابراز داشت: هر چقدر به سمت عاشورا نزدیک‌تر می‌شویم حضور مردم در برنامه‌ها بیشتر می‌شود و باید نظارت و بازرسی‌های بیشتری را برای رعایت پروتکل‌ها انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی قانونمند و پای‌کار هستند، ادامه داد: به برکت آقا امام حسین (ع) و تلاش‌های همکاران و ناظران اداره کل، برگزاری مراسم با مراعات پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام بوده و تاکنون به خوبی انجام گرفته است.

کد خبر 5008329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha