۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۰۲

استاندار بوشهر:

تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی روند توسعه استان بوشهر را متوقف نکرد

تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی روند توسعه استان بوشهر را متوقف نکرد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی روند توسعه استان بوشهر را متوقف نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت شهرستان دشتستان اظهار داشت: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌هایی که وجود داشته، روند توسعه در استان بوشهر متوقف نشده است.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های بندری، آبرسانی، ساخت و واگذاری مسکن محرومین و … در سطح استان طی هفته دولت امسال بیان کرد: طی دو روز گذشته در کنگان، بوشهر و دشتستان بالغ بر دو هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مسیر توسعه کشور با وجود مشکلات اقتصادی و مالی متوقف نشده است افزود: بسیاری از خواسته‌های دیرینه مردم استان بوشهر در حال تحقق است.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر تلاش‌های گسترده‌ای برای بهبود وضعیت آب استان انجام شده است، گفت: در زمینه درمان، بهداشت، خانه‌های بهداشت و مراکز جامع خدمات سلامت کارهای بزرگی صورت گرفته است.

گراوند از تکمیل بیمارستان شهدای هسته‌ای در مهرماه امسال خبر داد و افزود: در زمینه طرح‌های توسعه بندری، کشتی‌هایی با ظرفیت ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر امکان پهلوگیری دارند.

استاندار بوشهر افزود: در عرصه شیوه‌های آبیاری نوین در استان کارهای بزرگی انجام شده به طوری که در کمتر از سه سال به اندازه ۲ برنامه توسعه‌ای کشور، در بخش آبیاری نوین استان کار انجام شده است.

کد خبر 5009989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha