۲۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷

مدیر حوزه انتخاباتی منطقه ۱۳ اهواز عزل شد

مدیر حوزه انتخاباتی منطقه ۱۳ اهواز عزل شد

اهواز- فرماندار اهواز در پی یک تخلف انتخاباتی مدیر حوزه انتخاباتی منطقه ۱۳ را عزل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانداری اهواز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «رئیس منطقه ۱۳ انتخاباتی شهرستان اهواز به دلیل تخلف انتخاباتی از سمت خود عزل شده است».

به گفته وی، بنا به اظهارنظر غیرمجاز رئیس منطقه ۱۳ انتخاباتی شهرستان اهواز و ارسال پیام به نفع یکی از نامزدهای مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از سمت خود عزل شد.

به گزارش مهر، صبح امروز دومین مرحله از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در راستای تعیین تکلیف سومین نماینده حوزه انتخابیه اهواز آغاز شد.

کد مطلب 5021103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha