۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳

رئیس هیأت ورزش نابینایان مرکزی عنوان کرد؛

سالن ورزشی اختصاصی، دغدغه ورزشکاران نابینای استان مرکزی

سالن ورزشی اختصاصی، دغدغه ورزشکاران نابینای استان مرکزی

اراک- رئیس هیأت ورزش نابینایان استان مرکزی گفت: عدم وجود سالن ورزشی اختصاصی از مهم ترین دغدغه های ویژه ورزشکاران نابینا و کم بینای استان مرکزی است.

محمدمهدی رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: توجه به ورزش نابینایان در کشور با نزدیک شدن به بازی‌های پارالمپیک بسیار اهمیت دارد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا فدراسیون ورزش نابینایان بعضی از برنامه‌ها و مسابقات آنلاین را در منزل برای ورزشکاران نابینا در نظر گرفته است.

رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان استان مرکزی افزود: با توجه به وضعیت کرونا در شهرستان اراک و استان مرکزی بسیاری از فعالیت‌های ورزشی نابینایان غیر فعال شده است اما ارتباط با ورزشکاران همچنان وجود دارد و برای افرادی که درصدد انجام فعالیت‌های ورزشی باشند برای آنها فیلم تهیه و ارسال می‌شود و با کمک اعضای خانواده می‌توانند آن را انجام دهند.

رفیعی بیان کرد: بیش از ۵۰ ورزشکار تحت پوشش این هیأت قرار دارند. با وجود نزدیک شدن به پارالمپیک ورزشکاران دومیدانی می‌توانند پس از شرکت در مسابقات انتخابی سهمیه ورود به این بازی‌ها را کسب کنند البته با این وضع کرونا برگزاری مسابقات انتخابی نیز بعید به نظر می‌رسد.

وی گفت: متأسفانه سالن اختصاصی ورزشی ویژه نابینایان در استان وجود ندارد و با صحبت‌های به عمل آمده با مدیر کل ورزش و جوانان و بهزیستی استان قرار بود در این خصوص تصمیم گیری انجام شود البته مکان یابی این سالن انجام شده و برای احداث به اعتبارات نیاز دارد. از خیرین نیز انتظار می‌رود در این امر مهم ما را یاری کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان استان مرکزی گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان برای دسترسی بیشتر ورزشکاران نابینا به دفتر هیأت در حال جابه‌جایی به مکان دیگری هستیم.

کد خبر 5066286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha