۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۰۶

مدیرکل ارشاد اسلامی گلستان:

طرح پاییزه کتاب با مشارکت ۱۴ کتابفروشی در گلستان برگزار می شود

طرح پاییزه کتاب با مشارکت ۱۴ کتابفروشی در گلستان برگزار می شود

گرگان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از مشارکت ۱۴ کتابفروشی در طرح پاییزی کتاب در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، عادله کشمیری بعدازظهر شنبه در خصوص طرح پاییزه کتابخوان در گلستان ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهارکرد: این طرح از ۲۴ آبان مصادف با روز کتاب و کتابخوانی در استان همزمان با سایر استان ها با شعار «دانایی مانایی» اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح که در بیش از ۱۴ کتابفروشی گرگان، گنبدکاووس و کردکوی به مدت یک ماه اجرا می شود، کتاب دوستان می توانند کتاب های مورد نیاز خود را با تخفیف ۲۰ درصد خریداری کنند.

کشمیری بیان کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار دو میلیون ریال بوده و کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول این طرح می‌شوند اما کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول طرح نیستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اضافه کرد: کتابفروشی‌های مشارکت کننده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

وی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه هایی مانند برگزاری جلسات مجازی نقد کتاب، پویش کتاب بسازیم ویژه نوجوانان و بازدید از کتابخانه های مختلف برای گرامیداشت این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار است.

کد خبر 5070552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha