۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۴۲

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان کرد:

تخلیه بیش از ۱۴۸۰۰تن گندم و۸۲ هزار کیسه برنج طی یک شبانه روز

تخلیه بیش از ۱۴۸۰۰تن گندم و۸۲ هزار کیسه برنج طی یک شبانه روز

بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پیرامون تامین زنجیره کالای اساسی، ارتقاء نرم عملیات ۱۴۸۰۰تن گندم و ۸۲ هزار و ۵۰۰کیسه برنج طی ۲۴ساعت در پایانه های فله بندرشهیدرجایی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضا محمدی کرجی ران با بیان اینکه تسریع در عملیات کالاهای اساسی و استراتژیک مردم بر اساس دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی همواره راهبر این مجتمع بندری بوده است خاطر نشان کرد: بندرشهید رجایی درکنار سایر بنادر کشور با اتکا به توان داخلی و بهرمندی از ظرفیت های بخش خصوصی همواره در جهت تقویت نرم عملیاتی و تسریع در امر تخلیه کالاهای اساسی تلاش نموده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ثبت رکورد ۱۴ هزار و ۸۳۱ تن گندم طی مدت زمان یک شبانه روز سخن به میان آورد و افزود: ترسیم سازو کارهای اجرایی بر اساس چارچوب های اقدامات توسعه دهنده و تقویت کننده عملیات تاثیرات خود را در ارتقاء نرم عملیات تخلیه از کشتی های حامل کالاهای اساسی متردد به بندر شهید رجایی بجای گذاشته است.

این مقام مسئول به ثبت بالاترین نرم تخلیه برنج نیز طی ماه جاری (آبان) اشاره ای داشت و تصریح کرد: با تلاش صورت گرفته تخلیه روزانه ۳ هزار و ۳۰۰ تن معادل ۸۲ هزار و ۵۰۰ کیسه برنج ظرف مدت ۲۴ ساعت محقق شده که این اقدام نیز نرم عملیات تخلیه در بنادر کشور را ارتقاء بخشیده است.

محمدی کرجی ران واگذاری عملیات خنکاری و باربری توسط ترمینال اپراتورهای بندری در بخش ترمینال فله خشک و ترمینال کالای متفرقه و نظارت دقیق بر فرآیند، اختصاص انبارهای ویژه به منظور انبارش کالا درکنار سایر انبارهای اختصاص و همچنین الحاق یک فروند تجهیز ویژه بندری در سال جاری را از مهمترین اقدامات در راستای تحقق اهداف ترسیم شده پیرامون تسریع در عملیات تخلیه کالاهای اساسی قلمداد کرد.

کد خبر 5072898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha