۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۴۰

با صدور پیامی؛

وزیر ارشاد درگذشت آیت‌الله یزدی را تسلیت گفت

وزیر ارشاد درگذشت آیت‌الله یزدی را تسلیت گفت

سید عباس صالحی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمد یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی عضو شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

مشروح متن پیام صالحی به این‌ترتیب است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم مجاهد آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (ره) عضو فقید شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری پس از تحمل دوره سخت بیماری موجب تاثر گردید.

این‌عالم بزرگوار از ابتدای دوران مبارزات انقلابی و سرنگونی رژیم استبدادی تا استقرار نظام جمهوری اسلامی، در سنگرهای مختلف حاضر و در شمار یاران وفادار بنیان‎گذار فقید جمهوری اسلامی ایران و پشتیبان صادق رهبر معظم انقلاب بود.

خدمات این عالم فقید در ادوار و عرصه‌های مختلف از عضویت در شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری تا ریاست قوه قضائیه و ریاست جامعه مدرسین و مسوولیت‌های دیگر در خاطر ملت قدرشناس ایران خواهد ماند.

اینجانب فقدان این یار دیرین نظام و انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین و حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقه‌مندان ایشان، بیت مکرم آن مرحوم و عموم ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته رحمت واسعه و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌نمایم.»

آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس سابق مجلس خبرگان رهبری صبح امروز چهارشنبه ۱۹ آذر پیش بعد از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 5092030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha