۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۲

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین:

از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام/روی مسائل روحی و روانی کار کردیم

از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام/روی مسائل روحی و روانی کار کردیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین پس از شکست تیمش مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: از عملکرد بازیکنانم مقابل تیم پرمهره و ملی‌پوش شهرداری ارومیه راضی‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین روز از دیدارهای دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری قزوین با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تیم شهرداری ارومیه مغلوب شد.

مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین پس از شکست مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: می دانستیم امروز با تیم پرمهره و ملی پوش شهرداری ارومیه بازی سختی خواهیم داشت، چرا که این تیم برای قهرمانی بسته شده است به همین دلیل روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کردیم تا مقابل چنین تیمی نمایش خوبی داشته باشند. البته امروز از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، چرا که سه بازیکن مصدوم در یک پست داشتیم و با یک دریافت کننده در بازی امروز حاضر شدیم و مجبور بودیم از بازیکنان دیگر در این پست استفاده کنیم.

وی ادامه داد: دو بازیکن کلیدی تیم در بازی گذشته دچار مصدومیت شدند. به پیمان اکبری و بازیکنان ملی پوش تیم شهرداری ارومیه تبریک می گویم. بسیار بهتر و هماهنگ تر از ما کار کردند.  بازیکنان ما نیز طبق انتظار عملکرد خوبی داشتند.

آرمات در پایان گفت: رقابت ها در نیم فصل برای ما به اتمام رسید. به کمیته رویدادها و مسابقات خسته نباشید می گویم که با توجه به مشغله و بیماری کرونا موفق شدند بازی ها را به خوبی مدیریت کنند. تیم ها را در دو سالن تقسیم بندی کردند به طوری که همه به صورت یکسان در هر دو سالن بازی داشته باشند. امیدوارم در دور برگشت نیز با همین کیفیت، نظم و انضباط مسابقات برگزار شود تا بتوانیم بازیکنان ملی پوش را برای کمک به تیم ملی در المپیک توکیو آماده کنیم.

کد خبر 5095719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha