۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۰

با حضور معاون هنری وزیر ارشاد؛

مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران برگزار شد

مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران برگزار شد

مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران، چهارشنبه ۲۶ آذرماه با حضور معاون هنری و مدیری دفتر موسیقی وزارت ارشاد در ساختمان معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تازه‌ترین مجمع عمومی انجمن موسیقی ایرانی با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل دفتر موسیقی، هیأت امنا، مدیر عامل، بازرس قانونی و حسابرس مستقل انجمن موسیقی ایران و اعضای کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری برگزار شد.

در این جلسه علی ثابت نیا مدیر عامل انجمن موسیقی ایران و بازرس قانونی گزارش عملکرد انجمن را براساس استانداردهای حسابرسی ارائه کردند و در ادامه حسابرس مستقل نیز گزارش خود را ارائه کرد و براساس گزارش مذکور، تکالیف قانونی انجمن تعیین و ابلاغ شد.

مدیر عامل انجمن موسیقی ایران در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های انجمن موسیقی در زمینه اجرای جشنواره‌های موسیقی، حمایت از اجراها و آلبوم‌های موسیقی، حمایت از انتشار کتاب و فعالیت‌های موسیقی در استان‌ها ارائه کرد.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های انجمن‌های موسیقی استان‌ها در زمینه برگزاری جشنواره، کنسرت موسیقی، بزرگداشت هنرمندان و تولید آلبوم در سال ۱۳۹۸ را ارائه داد.

بنا به اعلام روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد، مجمع عمومی موسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور انسجام و انضباط اداری و مالی بیشتر از سال ۱۳۹۷ به صورت مداوم و منظم و با رعایت کلیه قواعد و استانداردهای قانونی برگزار می‌شود و تکالیف قانونی هر موسسه نیز توسط کمیته حسابرسی تا حصول نتیجه پی گیری خواهد شد.

کد خبر 5097605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha