۱۸ دی ۱۳۹۹، ۲۲:۲۷

در گفت‎‌وگو با مهر مطرح شد؛

بنیاد مسکن پیشگام خدمت به مردم

بنیاد مسکن پیشگام خدمت به مردم

قزوین- قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: بنیاد مسکن پیشگام خدمت رسانی به مردم است و حجت‌الاسلام محلاتی نیز با تأسیس حساب ۱۰۰ به این خدمت رسانی سرعت داد.

حجت الاسلام رمضانعلی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سالروز وفات حجت الاسلام رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به شخصیت اثرگذار و انقلابی وی اظهار کرد: حجت الاسلام رسولی محلاتی از یاران نزدیک امام خمینی (ره) بود که حضرت امام ایشان را به نمایندگی خود در بنیاد مسکن انتخاب کردند.

وی ادامه داد: ایشان نزد اساتیدی نظیر شهید مطهری، امام راحل (ره) و علامه طباطبایی کسب علم کردند که بر برجستگی علمی ایشان نیز افزوده بود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین ابراز کرد: بنیاد مسکن اولین نهاد انقلابی تثبیت شده پس از رسمیت جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین است و در ۲۱ فروردین ۵۸ تأسیس شده است، از سوی دیگر حجت الاسلام رسولی محلاتی از همان زمان نماینده امام خمینی (ره) در این نهاد بودند و با دستور رهبر معظم انقلاب تا سال ۹۸ که دعوت حق را لبیک گفتند در خدمت این نهاد ارائه خدمت کردند.

رمضانی عنوان کرد: ایشان در تقویت حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) پیشقدم بودند و خیلی از هموطنانمان به واسطه کمک‌های مالی همین حساب مسکن دار شدند و خیلی از مسکن‌های فرسوده روستایی به این واسطه بهسازی و مقاوم‌سازی شدند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای رفع محرومیت در زمینه مسکن تبیین کرد: از زمان تأسیس بیشترین فعالیت بنیاد مسکن در روستاها بوده است و با وام‌های ارزان ارائه شده تلاش شده است که محرومان هم از نعمت مسکن که جز اولیه ترین نیازها هم هست بهره مند شوند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در زمان وقوع بلایای طبیعی در کشور بنیاد مسکن جزو اولین نهادها و دستگاه‌هایی است که در منطقه حضور میابد و آخرین دستگاهی است که منطقه را با کامل شدن پروژه‌ها ترک می‌کند.

رمضانی یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این افتخار را دارد که در شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر به مردم کمک کرده تا بتوانند آورده اولیه مسکن مهر خود را تأمین کنند و امروز نیز از پیشگامان کمک به مردم در شرکت در طرح اقدام ملی مسکن است.

کد خبر 5116732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha