۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۴۳

سیروس پورموسوی:

فلسفه فوتبال صنعت نفت وقت کشی نیست/بازیکنم مصدوم شد

 فلسفه فوتبال صنعت نفت وقت کشی نیست/بازیکنم مصدوم شد

قائمشهر- سرمربی تیم صنعت نفت آبادان، بعد از پیروزی یک برصفر برابر نساجی مازندران گفت، که دراین بازی اصلاً به دنبال وقت کشی نبودم واین مسئله اصلاً درفلسفه فوتبالی تیم صنعت نفت آبادان نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی شامگاه یکشنبه پس از پیروزی یک برصفر تیمش برابر نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت، خیلی خوشحال هستیم و بابت کسب ۳ امتیاز ارزشمند مقابل نساجی خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم این پیروزی را در بازی بیرون از خانه به دست بیاوریم.

وی افزود: البته باید از مردم خوب مازندران عذرخواهی کنم و این را باید بگویم که اصلاً در فلسفه فوتبالی ما نیست که بخواهیم وقت کشی کنیم.

بازیکنم مصدوم وتعویض اجباری شد

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درادامه با بیان اینکه وضعیت زمین مسابقه به گونه‌ای بود که هر بازیکنی از تیم ما به زمین می‌افتاد، مصدوم می‌شد، اضافه کرد، متأسفانه در نیمه اول مجبور به تعویض اجباری شدیم و دو تعویض در نیمه اول و دو تعویض در نیمه دوم که اجباری بود واین موارد باعث شد که نتوانیم روند خوب خودمان را در جریان مسابقه ادامه دهیم.

پورموسوی ادامه داد، هرچند تیم نساجی در بیشتر دقایق مسابقه به توپ‌های بلند روی آورده بود و تیم ما ناخواسته عقب نشست.

وی افزود: درمجموع خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم با ۳ امتیاز خیلی ارزشمند برابر تیم خوب نساجی کسب کنیم.

بازیکنان نساجی انیمیشنی تمارض می‌کردند

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درخصوص عملکرد تیم داوری این مسابقه نیز گفت، من فکر نمی‌کنم مورد خاصی داوری این مسابقه داشت، هرچند اینکه نساجی در بازی‌های گذشته از داوری لطمه خورده بود، و آنها یک مقدار باهیجان و استرس بیشتر بازی را دنبال می‌کردند.

پورموسوی درخصوص اعتراضش به داورچهارم نیز گفت، که این اعتراض به خاطر تمارضی بود که بازیکن تیم نساجی داشت وبه داورچهارم گفتم که حق این بازیکن کارت زرد است.

وی ادامه داد، به نظرم داوربازی را مدیریت کرد وگرنه می‌توانست در چند صحنه به مهاجمان تیم نساجی که دراین بازی درچند صحنه تمارض‌های انیمیشنی در محوطه جریمه تیم ما داشتند، کارت نشان بدهد.

از آب پاشی دور زمین خبر ندارم

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درپاسخ به پرسشی که اقدام یکی از اعضای کادرفنی این تیم پیش از شروع بازی با باطری آب معدنی دراطراف زمین فوتبال و پاشیدن آب درکنارهای زمین و دروازه تیم میهمان خبرساز شده بود، گفت، خدا شاهد است که روح من از این موضوع خبر ندارد و شما بروید و هر کس که این کار را کرده بوده بیاورید این جا تا توضیح بدهد.

پورموسوی گفت، من این حق را به شما می‌دهم که پیگیری کنید و خدا شاهد است که روحم از این موضوع خبر ندارم.

تیم صنعت نفت آبادان درچارچوب هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان خود تیم نساجی مازندران را با نتیجه یک برصفر شکست داد.

تیم صنعت نفت با این پیروزی ۲۱ امتیازی وصدرنشین جدید لیگ برتر شد و تیم نساجی مازندران هم با قبول ششمین شکست این فصل خود با ۸ امتیاز از ۱۰ مسابقه در رده چهاردهم جدول رده بندی این رقابتها باقی ماند.

کد خبر 5118900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha