۲۳ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۰۷

معاون صنایع سازمان صمت اردبیل:

بانک ها برای بررسی و پرداخت تسهیلات واحد های تولیدی اقدام کنند

بانک ها برای بررسی و پرداخت تسهیلات واحد های تولیدی اقدام کنند

اردبیل - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بانک‌های عامل با توجه به قرارگیری در ماه‌های پایانی سال در سریعترین زمان ممکن نسبت به بررسی و پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیوک جهانی صبح سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل رونق تولید با بیان اینکه ۸۰ واحد صنعتی این استان امسال برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، اظهار کرد: مجموع تسهیلات مصوب برای این تعداد واحد تولیدی ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل با توجه به قرار گرفتن در ماه‌های پایانی سال، در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

وی افزود: تعداد ۱۲ درخواست تسهیلات طرح صنعتی و واحد تولیدی در آخرین نشست کارگروه تسهیلات رونق تولید استان اردبیل مطرح شد که با مجموع تسهیلات درخواستی ۱۵۵ میلیارد ریال به تصویب رسید.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل همچنین از متقاضیان واجد شرایط خواست تا از سایر روش‌های نوین تأمین مالی که در سال جاری از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال می‌شود، برای تمهید منابع مورد نیاز به ویژه نقدینگی و سرمایه در گردش استفاده نمایند.

وی با اشاره به طرح گام بیان کرد: برای واحدهای صنعتی در قالب این طرح امکان خرید اعتباری مواد اولیه در سررسیدهای یک تا ۹ ماه فراهم می‌شود.

کد خبر 5120171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha