۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱

استاندار البرز:

بیش از ۲۷۰ پروژه طی دهه فجر در البرز به بهره‌برداری می‌رسد

بیش از ۲۷۰ پروژه طی دهه فجر در البرز به بهره‌برداری می‌رسد

کرج - استاندار البرز گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۲۷۰ پروژه با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی صبح یکشنبه در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب که در مدرسه شاهد ایثارگران کرج صورت گرفت، اظهار کرد: امسال مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی را در شرایط کرونایی برگزار می‌کنیم به همین دلیل باید از در تمامی مراسم دهه فجر پروتکل‌های بهداشتی به صورت ویژه رعایت شود.

وی بیان کرد: امروز با حضور در این مدرسه و نواختن زنگ انقلاب اسلامی، یادآور بازگشت تاریخی امام خمینی (ره) به میهن هستیم که سرآغازی برای پیروزی انقلاب اسلامی با ایثار و مجاهدت مردم ایران است.

استاندار البرز با بیان اینکه بدون شک انقلاب اسلامی تمام مراحل به پشتوانه مردم و تبعیت از امام راحل پیروز شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی بعد از ۴۲ سال با وجود تمامی نقشه‌ها و هجمه‌های دشمنان پابرجا و مقتدر بوده و تبدیل به الگویی برای همه آزادی‌خواهان جهان شده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود شرایطی که به دلیل شیوع کرونا در کشور مستولی شد اما این شرایط مانع توقف فعالیت‌ها نشد و دستاوردهای بزرگی در زمینه پیشرفت و عمران کشور رقم خورد.

شهبازی با بیان اینکه پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و صنعتی متعددی به مناسبت دهه فجر در استان البرز افتتاح خواهد شد، گفت: از فردا بیش از ۲۷۰ طرح و پروژه در این استان افتتاح خواهد شد، البته بیشتر این طرح‌ها توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه آزادراه چرمشهر - آبیک افتتاح می‌شود

وی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از پروژه‌ها بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: ۲ هزار میلیارد تومان از این رقم مربوط به پروژه‌های بخش خصوصی است که نشان از توسعه و بالندگی این بخش دارد.

استاندار البرز با اشاره به پروژه‌های شاخصی که در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند، بیان کرد: در دهه فجر امسال پروژه پروژه آزادراه چرمشهر - آبیک به عنوان یکی از ابرپروژه‌های استان البرز با بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برادری خواهد رسید.

وی متذکر شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن به علت شرایط کرونایی، امسال به صورت رژه‌های خودرویی و موتوری با در نظر گرفتن تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 5135158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha