۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰:۴۰

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

خطری که بازیکن استقلال را تهدید می‌کند

خطری که بازیکن استقلال را تهدید می‌کند

تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان نساجی است و هافبک این تیم در صورت حضور در این بازی، باید مراقب باشد تا دیدار بعدی را از دست ندهد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران است و آبی پوشان در صورت پیروزی در این بازی می‌توانند همچنان به صدرنشینی خود در این مسابقات ادامه دهند.

آبی‌ها برای این بازی آرش رضاوند هافبک میانی خود را به دلیل محرومیت بر اثر دریافت ۴ کارت زرد در اختیار ندارند. همچنین داریوش شجاعیان هافبک چپ پای این تیم نیز در حال حاضر ۳ اخطاره است و در صورتی که در این بازی نیز از داور کارت زرد دریافت کند، دیدار حساس هفته پانزدهم تیمش مقابل سپاهان را از دست خواهد داد.

شجاعیان در صورت حضور در میدان که بسیار نیز محتمل است، باید مراقب باشد تا با دریافت اخطار چهارم دیدار بعدی تیمش را از دست ندهد. چرا که حضور برابر سپاهان آن هم در اصفهان، حساسیت‌ها و دشواری‌های خاص خودش را دارد و قطعاً سرمربی آبیها برای آن بازی حساس به همه داشته‌هایش نیاز دارد.

دیدار استقلال و نساجی از هفته چهاردهم لیگ برتر ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۷ بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 5138138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Ho3in. Taji IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      2 0
      ب نظر من اگه شیخ دیاباته مقابل سپاهان بازی کنه بهتره و استقلال باید دقیقه ۵۰ حمله های توفانی شروع کنه ضمنا آقای فکری باید ی هافبک خوب و ب درد بخور مثل فرشید اسماعیلی پیدا کنه چون تو اسیا نیاز داریم اگر هم شد یک دفاع وسط جنگنده باید بیاره