۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح:

آخرین گزینه آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی مذاکره است

آخرین گزینه آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی مذاکره است

همدان_فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آخرین گزینه آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی مذاکره است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد حسین سپهر در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در همدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی با امامت امام (ره) و با تکیه بر شریعت و آئین دینی و اسلامی ما و با حضور امت انقلابی و همیشه در صحنه ما به پیروزی رسید.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما چهل و یک سال پیش با پیروزی بر ابرقدرت‌های غرب و شرق به منصه ظهور رسید.

سپهر با بیان اینکه انقلاب ۲ هزار و ۵۰۰ سال کفر شرک و استعمارزدگی را بر هم زد، ادامه داد: با امامت امام (ره) و با تکیه بر شریعت و آئین دینی و اسلامی و با حضور امت انقلابی و همیشه در صحنه پیروزی انقلاب را رقم زد گفت: باید قدردان این انقلاب بود.

وی ادامه داد: ما قبل از انقلاب ۳۶ هزار کیلومتر جاده داشتیم و به برکت انقلاب امروز بیش از یک میلیون کیلومتر جاده داریم.

سردار سپهر به اشاره به اینکه صادرات نفتی ۵۴ میلیون دلار بود گفت: امروز ۳۰ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی داریم و همچنین در حوزه پزشکی نیز که از کشورهای مختلف پزشک وارد می‌کردیم امروزه ما ۱۵۰ هزار پزشک داخلی داریم و ۹۷ درصد از شهرهای کشور مراکز درمانی دارند.

وی ادامه داد: در بخش علمی رتبه ۱۶ علمی جهان را امروز کسب کردیم و در عرصه زیست فناوری نیز رتبه ۱۳ جهان هستیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مسئولین کشور گفت: نگاهتان به خارج نباشد این نگاه داخلی است که عزت می‌آفریند.

سپهر افزود: امروز ما نیازمند مدیریت انقلابی و جهادی هستیم و باید از دشمن نترسید و برای حل مشکلات تعامل کنیم چرا که هر گاه ما گوش به فرمان رهبری بوده‌ایم به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: راه شهیدان را ادامه بدهیم و یقین داشته باشید که ما گام دوم انقلاب را خواهیم ساخت، دولت اسلامی و تمدن اسلامی را خواهیم ساخت که انشا الله زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) خواهیم بود.

سپهر با بیان اینکه در ایام سلطه و استکبار با یک تفاهم نامه دو سوم از خاک کشور ایران جدا شد، این بود حاکمیت ظلم استعمارگران که به واسطه نفوذ آمریکا صورت گرفت، ادامه داد: نظام استکبار ۹۵ درصد نفت تولیدی ما را به حساب خودشان می‌ریختند و غارت می‌کردند و برای ژاندارمری که از منافع آمریکا دفاع کند استفاده می‌شد.

سپهر گفت: تلاش برای تجزیه کردستان و سایر مناطق مرزی، حمله به ایران و طبس تمامی اهداف غرب و شرق بود که برای اولین بار در طول تاریخ دست اتحاد دادند که انقلاب اسلامی را به زانو در بیاورند.

وی افزود: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس تا آخر جنگ تمام کشورهای استعمارگر، صدام را یاری کردند و در نهایت امام و مردم ایستادند و ما نترسیدیم.

سپهر با اشاره به تروریست تکفیری که بعداً در منطقه خلق کردند، گفت: این تروریست‌ها را برای هدف گذاری نابودی انقلاب اسلامی راه انداختند و صف آرایی کردند اما جبهه مقاومت از نقاط مختلف جهان مقاومت کردند.

فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: هدف کانونی استکبار فروپاشی انقلاب بود و از سوریه شروع می‌شد و در ایران ختم می‌شد اما قدرت ما به اندازه ارتباط و توسل ما به خداوند بود.

وی اشاره به اینکه استکبار گزینه‌های متعدد برای به زانو در آوردن انقلاب به کار بست، گفت: تحریم اقتصادی بزرگ‌ترین مؤلفه بعد از حملات نظامی بود. آمریکا قدرت خود را در تمامی عرصه‌ها به کار گرفت، حمله نظامی را که کلید زد اما به واسطه ظهور مقاومت و انقلاب اسلامی شکست خورد و همچنین در تشکیل تحریم‌های اقتصادی که تا به امروز در حال مبارزه با جنگ اقتصادی هستند و در این گزینه هم شکست خوردند.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وقتی که اوباما در مذاکرات، خودش را پیروزمند مذاکرات می‌دانست و به سخنان خود تکیه کرد و می‌گفت من کاری را کردم که هیچ دولتی قدرت مذاکره با ایران را نداشت، این یعنی نسخه فروپاشی نظام ایران به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: آخرین گزینه آمریکا برای مقابله با انقلاب ما را به مذاکره بردن است زیرا می‌خواهند کلید مذاکره را در دست داشته باشند و ایران باید در پشت مذاکره‌ها تسلیم شود.

سپهر گفت: هدف آمریکا، تغییر اذهان، تغییر رفتار و تسلیم اراده ابتدا رهبران، مسئولان و بعد آحاد مردم ایران است تا تسلیم اراده آمریکایی‌ها بشویم.

کد خبر 5143905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha