بازخوانی دیدگاه‌های رهبران مقاومت درباره انقلاب؛

دبیران کل جنبش«جهاد اسلامی» فلسطین درباره انقلاب اسلامی چه گفتند؟

دبیران کل جنبش«جهاد اسلامی» فلسطین درباره انقلاب اسلامی چه گفتند؟

دبیران کل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در ادوار مختلف تأکید کرده اند که انقلاب اسلامی ایران به دلیل حمایت قاطعانه از ملت و مقاومت فلسطین هدف تحریم و محاصره قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیران کل جنبش جهاد اسلامی تاکنون هریک اظهاراتی را پیرامون انقلاب اسلامی مطرح کرده اند. «فتحی شقاقی» بنیانگذار جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در خصوص انقلاب اسلامی ایران می‌گوید: انقلاب اسلامی ایران اولین تیرهای خود را به سوی غرب معطوف کرد و در عصر جدید به اولین پیروزی اسلام دست یافت.

بر اساس این گزارش، وی می‌افزاید: زندگی به این جسدی بازگشته است که آنها فکر می‌کردند به یک جسد بی روح تبدیل شده است. ما خویشتن را کشف کرده‌ایم و در اینجا پس از دو قرن تحقیر و ذلت و پس از قرن‌ها عقب ماندگی و نا آگاهی بر می‌خیزیم.

در همین حال، رمضان عبدالله شلح، دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی می‌گوید: مردم بزرگ ایران! ما در روز شادی شما آمدیم تا قدردانی مردم و مجاهدان قهرمان مان را ابراز کنیم. برای نقش شریف و شجاعانه شما که باعث افتخار و سربلندی ما بود و به لطف خدا پرتوی امید برای آزادی فلسطین است.

از سوی دیگر، زیاد النخاله، دبیرکل کنونی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح می‌کند: ایالات متحده آمریکا، ایران و نیروهای مسلح آن را محاصره و تحریم می‌کند. این به دلیل حمایت ایران از ملت و مقاومت فلسطین است. مقاومت فلسطین و در رأس آن جهاد اسلامی کاملاً در کنار ایران و در مقابل استبداد آمریکا ایستاده است.

کد خبر 5145146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha