۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۰۲

توزیع نهال رایگان در بوستان‌های شمال شرق پایتخت

توزیع نهال رایگان در بوستان‌های شمال شرق پایتخت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ تهران، از توزیع نهال رایگان در پایگاه‌های مستقر در بوستان‌های سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا فرخی همزمان با هفته درختکاری با اعلام این خبر گفت: توزیع نهال‌های رایگان به شهروندان در پایگاه‌های مذکور به مناسبت هفته درختکاری از تاریخ ۹ الی ۱۵ اسفند ماه آغاز شده است و شهروندان می‌توانند نهال‌ها و درختان موردنیاز خود را از پایگاه‌های مذکور در بوستان‌های رسالت، مجیدیه، صدف، سمیه، گلبرگ، معینی نژاد، نوفل لوشاتو، ساحل، پلیس و بوستان جنگلی لویزان تهیه کنند.

وی اضافه کرد: در این طرح شهروندان علاوه بر دریافت نهال و بروشورهای آموزشی می‌توانند از کارشناسان حاضر در مراکز توزیع، مشاوره‌های گیاه پزشکی دریافت نمایند.

فرخی گفت: تا به امروز حدود ۵۵۰۰ اصله درختان مثمر نظیر آلو، سیب، گوجه سبز، گردو، گیلاس، آلبالو و … بین شهروندان توزیع و پیش بینی می‌شود حدود ۱۰۰۰۰ اصله تا پایان هفته منابع طبیعی توزیع شود.

وی با اشاره به سایر اقدامات هفته درختکاری افزود: به منظور جلب مشارکت‌های مردمی بیش از ۲۵۰۰ اصله درخت و درختچه‌های غیر مثمر با مشارکت شهروندان در بوستان‌های محلی و جنگلی کاشته می‌شود.

فرخی در پایان گفت: در این راستا طرح فراگیر توزیع و کاشت نهال رایگان در باغچه منازل شهروندان تا ۱۵ اسفند ادامه دارد.

کد خبر 5160365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      1 0
      همش بین خودتان تقسیم نکنید