۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۴۱

استاندار گیلان تأکید کرد:

نقش مهم ائمه جمعه در امید آفرینی و خنثی کردن نقشه دشمنان

نقش مهم ائمه جمعه در امید آفرینی و خنثی کردن نقشه دشمنان

رودسر- استاندار گیلان با اشاره به ارتباط موثر و سازنده ائمه جمعه با مردم، گفت: ائمه جمعه در امید آفرینی و خنثی کردن نقشه دشمنان نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارشنبه ارسلان زارع ظهر چهارشنبه در هشتمین همایش استانی امامان جمعه گیلان با اشاره به اینکه ائمه جمعه محور وحدت، انسجام و همدلی در جامعه هستند، افزود: نقش و تأثیر گذاری امامان جمعه در افزایش امید در جامعه و خنثی سازی دسیسه‌های دشمنان انکار ناپذیر است.

زارع گفت: با توجه به ارتباط سازنده و مؤثر ائمه جمعه با مردم می‌توانند در راستای تقویت حضور مردم در انتخابات سال ۱۴۰۰ گام بردارند.

استاندار گیلان ارتباط امامان جمعه با خادمین ملت در دستگاه‌های اجرایی و دولتی را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: این امر به تسهیل امور مردم منتهی خواهد شد.

زارع به موضوع انتخابات سال ۱۴۰۰ اشاره و از آن به عنوان رویدادی بزرگ در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور برشمرد و تصریح کرد: ۲۸ خرداد انتخاباتی سالم، امن، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: همه نقشه‌ها و برنامه ریزی دشمن این است که ثابت کنند مردم از از وضعیت موجود ناراضی هستند و تمام نگاه آنان بر این اصل متمرکز است که زمینه را برای کاهش مشارکت در انتخابات را فراهم کنند.

زارع ادامه داد: در چنین شرایطی باید گرهگشایی مشکلات مردم باشیم و تبیین واقعیت‌های جامعه موجب امید افزایی مردم بویژه در انتخابات خواهد شد.

استاندار گیلان به اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی در گیلان که اثر ملی و منطقه‌ای دارد اشاره و از اختصاص بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه آزاد راه رشت - منجیل -رودبار خبر داد.

کد خبر 5166786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha