۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴

روزی به یاد پدر موشکی ایران در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

روزی به یاد پدر موشکی ایران در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

مراسم تجلیل از خانواده شهید طهرانی مقدم، از دانشجویان سابق دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته ۲۳ اسفند، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی آلبوم خاطراتش را ورق زد و برگشت به سال‌های حضور سردار شهید حسن طهرانی مقدم در دانشگاه شهید رجایی؛ جایی که این سردار در رشته ریخته گری مشغول تحصیل بود.

سردار محمد طهرانی مقدم، برادر شهید و خانم دکتر حیدری همسر شهید، روز گذشته به دانشگاه شهید رجایی آمدند تا شورای دانشگاه به اتفاق آنها یاد و خاطره شهدای دانشگاه را گرامی بدارند و یادشان را زنده نگه دارند و ضرب آهنگ ایثار را در دانشگاه طنین انداز کنند.

دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، شصت و نه شهید تقدیم اعتلای کلمه توحید و سرافرازی ایران اسلامی کرد و سردار حسن طهرانی مقدم سید شهدای این دانشگاه است.

عبدالله صلواتی، معاون فرهنگی دانشگاه ضمن بیان این خبر، گفت: وقت صحبت که به برادر شهید رسید از ایمان و تعهد و پشتکار سردار طهرانی مقدم گفت و اینکه پایمردی داشت در تحقق اهداف انقلاب و دفاع از آب و خاک این مرز پرگهر. همچنین از ولایت پذیری او خاطرات و حکایاتی نقل کرد.

حجت الاسلام فضلعلی، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید رجایی، خانم دکتر قربان، مشاور رئیس دانشگاه و قائم مقام ستاد شاهد و ایثارگری دانشگاه و جلالی مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران، نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

در پایان این مراسم که به همت ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برپا شد، رئیس دانشگاه از خانواده شهید طهرانی مقدم تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 5169119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha