۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۲۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان:

توزیع میوه شب عید از امروز در استان زنجان آغاز شد

توزیع میوه شب عید از امروز در استان زنجان آغاز شد

زنجان-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان از توزیع میوه شب عید از امروز در استان زنجان خبر داد و گفت: میوه شب عید در ۷۱ غرفه در سراسر استان به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا آبی پور ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در محل استانداری زنجان، از توزیع میوه شب عید از امروز در استان زنجان خبر داد و گفت: میوه شب عید در ۷۱ غرفه در سراسر استان به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

وی هدف از عرضه میوه تنظیم بازار را رویکرد حمایتی اعلام کرد و ابراز داشت: ما رویکرد رقابتی با بازار نداریم بلکه هدف همراهی با بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: یارانه تخصیص یافته برای توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در استان به میزان سال گذشته همان دو میلیارد تومان است.

آبی پور با بیان اینکه افزایش میزان یارانه تخصیصی به این امر امکان پذیر نیست، تاکید کرد: ارگان‌های نظارتی بازرسی از عرضه میوه شب عید را مد نظر قرار دهند.

وی ابراز کرد: اصناف زنجان با انصاف هستند و در عرضه میوه شب عید هم همکاری و انصاف لازم را خواهند داشت.

معاون امور هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان با بیان اینکه امسال نمایشگاه بهاره برای عرضه محصولات در آستانه عید دایر نشد ولی اصناف استان با انصافی که از خود نشان دادند، افزود: همه استان به نمایشگاه عرضه کالا تبدیل شده است.

آبی پورابراز داشت: تشدید نظارت بر بازار از ۱۵ بهمن امسال آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

کد خبر 5170128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha