۲۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۱۶

جمعی از فعالان فرهنگی در نامه‌ای به استاندار کرمانشاه خواستار شدند؛

درخواست عزل مدیرکل بی‌تدبیر و ناتوان میراث فرهنگی کرمانشاه

درخواست عزل مدیرکل بی‌تدبیر و ناتوان میراث فرهنگی کرمانشاه

کرمانشاه- جمعی از فعالان فرهنگی در نامه‌ای به استاندار کرمانشاه خواستار عزل مدیرکل بی‌تدبیر و ناتوان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از فعالان فرهنگی در نامه‌ای به استاندار کرمانشاه خواستار عزل مدیرکل بی‌تدبیر و ناتوان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان شدند.

در این نامه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم‌
وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَأُولَئکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

آل عمران -۱۰۴

جناب آقای مهندس بازوند
استاندار محترم کرمانشاه

سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی) بارها بر جنگ نرم دشمن و لزوم برخورد با نفوذ، علی‌الخصوص نفوذ فرهنگی تاکید داشته‌اند؛ ولی متأسفانه طی سالیان اخیر شاهدیم که با بی تدبیری برخی از مدیران دولتی -که خود می‌بایست میدان دار جنگ نرم باشند- عناصری در استان کرمانشاه با فراغ بال و استفاده از بیت المال مسلمین اقدام به اقدامات ساختار شکنانه و قبح شکنی منکرات داشته‌اند، که اوج این بی تدبیری را در هتک حرمت تکیه‌های سید الشهدا (معاون الملک و بیگلربیگی) در کرمانشاه شاهد بودیم.

تأسف بار اینکه پس از تذکر عناصر مؤمن و متدین به جای پذیرفتن اشتباه و تلاش در جبران این خبط بزرگ، متولیان امر اقدام به فرافکنی و حتی توسل به دروغ نمودند.

بسیار بسیار تأسف‌انگیزتر اینکه پس از موج انزجار دغدغه مندان انقلاب اسلامی و محکومیت این اقدام توسط حضرت آیت الله مصطفی علما، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و در پی آن نامه ائمه جمعه استان به جنابعالی در تاکید بر برخورد با مدیر بی کفایت و همچنین پیگیری نمایندگان محترم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و حضور تیم ناظر وزارت متبوعه در استان؛ جنابعالی به عنوان مدیر ارشد استان- که شهره به فعالیت و سخت‌کوشی بودید اما قول پیگیری و عزل ایشان و تعیین زمان برای این برخورد، متأسفانه تاکنون اقدامی انجام نداده‌اید!!!

حال پس از گذشت چند ماه از این قبح شکنی، ما جمعی از فعالان فرهنگی، مؤسسات و مجموعه‌های انقلابی و هیئات مذهبی انجام موارد ذیل را در اسرع وقت خواستاریم:
1. عزل مدیر کل بی تدبیر و ناتوان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری
۲. فراهم شدن امکان بهره برداری شرعی و قانونی از اماکن مذهبی و دینی استان کرمانشاه
به امید آنکه در گام دوم انقلاب اسلامی با سربازی امام خامنه‌ای عزیز بتوانیم زمینه ساز طلوع خورشید عظمی (ارواحنا فداه) در سراسر عالم باشیم.

گفتنی است، این نامه طی رونوشت‌های به ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ارسال شده است.

کد خبر 5172597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha