۱۴ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۵۹

رئیس صمت گلستان:

۱۱۷۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان پرداخت شد

۱۱۷۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان پرداخت شد

گرگان- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت: از محل اعتبارات سال ۹۹ مبلغ هزار و ۱۷۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین طلوعیان در چهارصد و بیست و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان اظهارکرد: از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تا پایان سال گذشته درخواست تسهیلات ۴۷۳ واحد تولیدی استان جهت دریافت سه هزار و ۴۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی گفت: از کل واحدهای معرفی شده به بانک ها ۲۱۴ واحد تولیدی استان هزار و ۱۷۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده و هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید پس از استانهای البرز، سمنان، زنجان و قزوین در جایگاه پنجم کشور قرار دارد.

طلوعیان بیان کرد: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ هم از ۹۹ درخواست مصوب شده جهت دریافت ۷۲۲ میلیارد تومان، تاکنون به ۲۸ واحد حدود ۲۶۷ میلیارد تومان تسهیلات این بخش پرداخت شده است که استان در جایگاه چهاردهم کشور قرار گرفته است.

به گفته وی، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی هم تاکنون درخواست تسهیلات ۲۴۶ واحد تولیدی استان جهت دریافت ۹۵۹ میلیارد تومان در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که ۵۴ واحد ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت کرده و گلستان در این بخش هم پس از استان های هرمزگان و البرز، در رتبه سوم کشور قرار دارد.

کد خبر 5180506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha