۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷

فرماندار فهرج:

گرد و غبار شدید موجب تعطیلی ادارات فهرج شد

گرد و غبار شدید موجب تعطیلی ادارات فهرج شد

فهرج - فرماندار فهرج گفت: در حال حاضر در شهرستان فهرج شاهد کاهش دید افقی، شن گرفتگی مزارع و باغات و تعطیلی ادارات هستیم که هنوز هم ادامه دارد.

امیر باقری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه غلظت آلایندگی هوا در فهرج به سه برابر حد مجاز رسیده است، بیان داشت: با توجه به پیش‌بینی که از محیط زیست داشتیم ذرات معلق در هوا بیش از سه برابر حد مجاز است و شهرستان در وضعیت خطرناکی قرار دارد.

وی با اشاره به گرد و غبار موجود در این شهرستان افزود: در حال حاضر در فهرج شاهد کاهش دید افقی، شن گرفتگی مزارع و باغات و تعطیلی ادارات هستیم که متأسفانه هنوز هم ادامه دارد.

فرماندار فهرج گفت: با توجه به مشکلاتی که در اثر گرد و غبار به وجود آمده افق دید در این شهرستان کاهش یافته اما هنوز منجر به مسدود شدن هیچ یک از راه‌های ارتباطی این شهرستان نشده است.

باقری تصریح کرد: اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان در آماده باش کامل قرار دارند و پلیس راه و راهداری در مسیر در حال تردد هستند که در صورت بروز اتفاق یا بیشتر شدن کاهش دید اقدام به مسدود کردن محورها کنند همچنین هلال احمر این شهرستان و کادر بهداشتی در آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز اقدام به خدمات رسانی کنند.

کد خبر 5180877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha