۱۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۵۶

سیروس پورموسوی:

صنعت نفت نیم فصل باخت/ چقدر وعده پوچ به بازیکن بدهم؟

صنعت نفت نیم فصل باخت/ چقدر وعده پوچ به بازیکن بدهم؟

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از مشکلات مالی و وعده های بیهوده برای حل مشکلات به عنوان دلیل اصلی استعفایش یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی درباره استعفایش از هدایت تیم فوتبال صنعت نفت به دلیل مشکلات مالی گفت: امسال تنها فصلی بود که وزیر نفت گفت چتر حمایتی ما روی تیم‌های نفتی است. پولی که اختصاص دادند، در دی ماه به حساب نفت مسجد سلیمان واریز شد اما از آبادان خبری نشد. هر وقت که سراغ گرفتیم گفتند این هفته و آن هفته پول واریز می‌شود. اول فصل به امید اینکه مشکلات حل می‌شود جمع شدیم ولی هر هفته اعتماد و باور بازیکنان کمرنگ‌تر شد.

وی افزود: حالا که به نیم فصل رسیده‌ایم می‌گویند چرا هفت، هشت بازی نبرده‌ایم. ما الان نباخته‌ایم؛ در واقع در نیم فصل باختیم که نتوانستیم تیم را تقویت کنیم و به جای مصدومان بازیکن بگیریم. الان همه خودشان را پنهان کرده‌اند. امروز که هفتم جدول هستیم بحث فنی پیش می کشند و در فضای مجازی اعتراض می‌کنند. اینجا (صنعت نفت) که سندی به نام من نیست.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تاکید کرد: ما در یک جنگ نابرابر ایستادیم. چقدر به بازیکنان وعده پوچ و بیهوده بدهم؟ بازیکن چقدر به خاطر مردم آبادان و غیرت بازی کنند؟ من شرمنده بازیکن هستم و بازیکن هم شرمنده خانواده اش.

پورموسوی یادآور شد: امسال ۹۰ درصد تیم ما بومی است. سعی کردیم از نیروهای بومی استفاده کنیم. سومین تیم جوان در لیگ هستیم. در اَرنج تیمی خودمان بازیکن ۱۸ و ۱۹ ساله داریم. در واقع آینده نگری کردیم. وقتی باختیم نگفتم تاوان جوانگرایی می‌دهیم. ما در صنعت نفت فلسفه‌ای داریم.

وی خاطرنشان کرد: تا یک جایی می‌توانیم سینه سپر کنیم. عده‌ای هر روز مصاحبه می‌کردند و «استوری» می‌گذاشتند که پول می‌آوریم؛ این پول کجاست؟ این فشار و استرس به من و بازیکن وارد می‌شود. دلخوشی مردم آبادان به این تیم است. متاسفانه مسئولان استان و شهر دست روی دست می‌گذارند.

پورموسوی که با رادیو ورزش صحبت می‌کردم، درباره وضعیتش برای بازگشت به کار در تیم صنعت نفت گفت: من شب گذشته از مردم آبادان و بازیکنان خداحافظی کردم. قرار است جلسه‌ای برگزار شود. بدون پول ادامه همکاری میسر نیست. با این وضعیت مالی نمی‌توانیم پرواز چارتر بگیریم. آقایان می‌گفتند بعد از عید پول می‌رسد ولی هنوز خبری نیست. بازیکنان باورشان را از دست داده‌اند.

کد خبر 5182962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha