۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۲۳:۱۹

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان:

۳۶۰۰ یتیم در استان سمنان حمایت شدند

۳۶۰۰ یتیم در استان سمنان حمایت شدند

سمنان- قائم‌ مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: از سوی حامیان ایتام و خیران، یک میلیارد و ۱۶ میلیون تومان به‌حساب سه هزار و ۵۹۳ یتیم و فرزند محسنین طی عید نوروز در استان واریز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قوسی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل کمیته امداد سمنان با بیان اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان مبلغ یک میلیارد و ۱۶ میلیون تومان به‌حساب سه هزار و ۵۹۳ یتیم و فرزند محسنین در عید نوروز واریز کردند، تاکید کرد: در حال حاضر ده هزار و ۱۶۲ حامی حمایت ۷۶۵ یتیم و دو هزار و ۸۲۸ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند.

وی بابیان اینکه عیدی حامیان در قالب واریز مستقیم به‌حساب فرزندان و یا اهدا کالا بوده گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزشده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اجرای پویش ایران مهربان گفت: بهبود وضعیت معیشتی و رفع کردن نیازمندی‌ها و مشکلات خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد با جذب حامیان جدید از دیگر اهداف این طرح است.

قوسی تصریح کرد: حامیان طرح اکرام و محسنین به طور کلی یک میلیارد و ۸۸۳ میلیون تومان به‌صورت نقد و ۳۵۳ میلیون تومان به‌صورت کالا در اسفندماه سال ۹۹ به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

کد خبر 5184593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha