۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۰۵

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز:

۳ امتیاز مهم بازی با آلومینیوم را روی یک اشتباه از دست دادیم

۳ امتیاز مهم بازی با آلومینیوم را روی یک اشتباه از دست دادیم

تبریز- سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: ۳ امتیاز مهم بازی با تیم خوب آلومینیوم اراک را روی یک اشتباه و غفلت از دست دادیم و فقط به یک امتیاز بسنده کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا اکبرپور عصر امروز یک شنبه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در تبریز گفت: اولین بازی ما بود و خوب عمل کردیم و می‌توانستیم پیروز میدان شویم.

وی با بیان اینکه امروز می‌توانستیم بهتر باشیم، گفت: تمام نکاتی را که گوشزد کرده بودیم بچه‌ها انجام دادند اما روی یک لحظه سهل انگاری و از جایی که گفته بودیم، گل خوردیم.

اکبرپور ادامه داد: امروز روی یک اشتباه متأسفانه سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

وی با تاکید بر اینکه از عملکرد تیمش راضی است، افزود: نکاتی که به بازیکنان گفته بودیم و آنالیزی که از حریف داشتیم، تا دقیقه ۹۰ به خوبی اجرا شد ولی در دقایق پایانی بازی تمرکزمان را از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ما خوب شروع کرد و فشار آوردیم، افزود: ما با سه جلسه تمرین نمی‌توانستیم بهتر از این کار کنیم. تیم ما از نظر بدنی خیلی عقب بود، اما از نظر روحی توانستیم به خوبی با بازیکنان کار کنیم.

اکبرپور با بیان اینکه موقعیت‌هایی در نیمه اول داشتیم و می‌توانستیم گل بزنیم، گفت: بازیکنان ما کم‌تجربه هستند و اگر تجربه داشتند، می‌توانستند با زرنگی و حفظ توپ در کناره‌ها و خطا گرفتن، بازی را حفظ کنند و تیم با سه امتیاز از زمین خارج شود.

تیم‌های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این دیدار که با برتری محسوس تیم ماشین سازی همراه بود با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان اکبرپور در این نیمه چندین موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما این موقعیت‌ها با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

در نیمه دوم با تعویض‌های طلایی اکبرپور، ماشین سازی موفق شد دروازه حریف را باز کند. ابوترابی به عنوان یکی از تعویضی‌های اکبرپور تنها پنج دقیقه پس از ورود به زمین، موفق شد یک ضربه پنالتی برای تیمش بگیرد. سعید حسین پور، دیگر تعویضی ماشین سازی در دقیقه هفتاد و یک پشت این ضربه پنالتی ایستاد و با یک ضربه مطمئن آن را به گل اول تیمش تبدیل کرد. این گل اما در دقایق پایانی توسط حامد پاکدل پاسخ داده شد تا دیدار دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.

کد خبر 5186811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Mostafarabani AE ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      0 0
      قاتل پرسپولیس کی مربی شده خوشم میاد که تمام مربیان لیگ اس اسی هستن ايول