۲۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۳۸

دبیر هیأت اجرایی جذب دانشگاه پیام نور خبرداد:

فراهم شدن تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی

فراهم شدن تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی

رئیس دبیرخانه هیأت اجرایی جذب دانشگاه پیام نور گفت: شرایط تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزت الله کرد میرزا با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال ۹۷ مصوبه‌ای که در بین همکاران علمی به مصوبه ۲۸۱ مشهور است به دانشگاه ابلاغ شده بود که اعضای هیأت علمی پیمانی مربی دانشگاه پیام نور امکان تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی را ندارند.

وی با تقدیر از همراهی هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم تصریح کرد: با پیگیری‌های گسترده صورت گرفته از سوی دبیرخانه هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه، ارائه مستندات مربوط با هدف تحقق عدالت اداری، مساعدت ویژه هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم و حمایت‌های ریاست دانشگاه، پیشنهاد ارائه شده از سوی دانشگاه مبنی بر لغو مصوبه ۲۸۱ و امکان تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی در اولین جلسه هیأت مرکزی جذب وزارت علوم در سال ۱۴۰۰ مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

دبیر هیأت اجرایی جذب دانشگاه ادامه داد: با لغو این مصوبه و بر اساس شرایط جدید از این پس اعضای هیأت علمی پیمانی که در بازه زمانی مقرر مطابق آئین نامه استخدامی حائز امتیازات لازم شوند، می‌توانند برای تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی اقدام نمایند و پرونده ایشان نیز همانند سایر اعضا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کرد میرزا افزود: همکاران پیمانی مربی که پرونده‌های آنان در بازه زمانی مقرر در گذشته تکمیل و به دلیل مصوبه ۲۸۱ بدون اقدام باقی مانده بود نیز در دستور کار هیأت اجرایی قرار خواهد گرفت و همانند سایر پرونده‌ها برای بررسی و تأیید نهایی به هیأت مرکزی جذب ارسال خواهد شد.

کد خبر 5188294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      1 0
      با این همه مدرک دکتری چرا دانشگاه پیام نور فوق لیسانس را به عنوان هیات علمی جذب کرده است؟ چرا افرادی با مدرک بسیار ضعیف با زد و بند جذب این دانشگاهها شدند؟
      • علی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
        1 0
        برادر اغلب اینها دوره احمدی نژاد و با رابطه و بدون فراخوان جذب شدند اغلب فارغ التحصیل دانشگاههای سطح پایین و آزاد هستن و اینقدر ضعیف هستند که در طول این دهسال نتونستن به دکترا راه پیدا کنند دردمونو به کی باید بگیم