۲۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲

امام جمعه ورامین:

اعمال مزدورانه آمریکا عزم ملت در مقابله با دشمن را محکم تر می کند

اعمال مزدورانه آمریکا عزم ملت در مقابله با دشمن را محکم تر می کند

ورامین- امام جمعه ورامین گفت: اعمال مزدورانه آمریکا عزم ملت در مقابله با دشمن را محکم تر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه و در پی اعلام وضعیت قرمز در ورامین و عدم اقامه نماز جمعه، آیت الله سید مرتضی محمودی با انتشار مطالبی با عنوان «پیام جمعه» ایجاد روحیه یاس و نا امیدی مردم را یکی از اهداف مهم دشمنان دانست و اظهار داشت: قطعاً ملت ما با تلاش و وحدت و اطاعت از رهبری با قدرت به راه خود ادامه خواهند داد.

امام جمعه ورامین همچنین از خدمات کادر درمان تقدیر کرد و خواستار رعایت مسائل بهداشتی شد.

محمودی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان ضمن عرض تبریک این ایام نورانی، روزه را یکی از مهمترین عبادات اسلام دانسته و خواستار اهتمام همگان در انجام این مهم گردید.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم درباره روزه افزود: هدف از روزه فقط امساک از خوردن و آشامیدن نیست، بلکه باید همه اعضا و جوارح خود را در محضر خدا دیده و روزه انسان را به مقام تقوا برساند.

امام جمعه ورامین حفظ حرمت ماه مبارک رمضان را یک وظیفه مهم دانست و گفت: آنانی که عذر شرعی هم دارند مراقب باشند علناً به حرمت ماه رمضان جسارت نشود.

نماینده ولی فقیه در ورامین با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش، خدمات ارتش جمهوری اسلامی را بسیار ارزشمند دانسته و برای نیروهای مسلح آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون کرد.

امام جمعه ورامین با اشاره به دشمنی ۴۲ ساله آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست با انقلاب اسلامی عنوان داشت: حرکت‌های تروریستی آمریکا و مزدورانش بر علیه ایران در عزم ملت برای مقابله با آمریکا هیچ تأثیری نخواهد داشت و مردم مؤمن و خدایی محکم و استوارتر از قبل در مقابل آنها خواهند ایستاد.

کد خبر 5190286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha