۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸

آموزش صحیح تغذیه در مسابقه «هرم طلایی» رادیو سلامت

آموزش صحیح تغذیه در مسابقه «هرم طلایی» رادیو سلامت

مسابقه رادیویی «هرم طلایی» از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی سولماز عطایی از رادیو سلامت پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، مسابقه رادیویی «هرم طلایی» از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی سولماز عطایی از ساعت ۱۶:۰۵ روانه آنتن رادیو سلامت می شود که در این مسابقه در قالب پرسش و پاسخ از شنوندگان، تغذیه صحیح آموزش داده می شود.

ایده مسابقه رادیویی «هرم طلایی» برگرفته از هرم غذایی است که در چهار طبقه طراحی شده است. این طبقات شامل غلات، میوه و سبزی، پروتئین و چربی و شیرینی ها هستند.

به گفته سولماز عطایی تهیه کننده برنامه در هر طبقه ۲ شنونده با یکدیگر رقابت می کنند و سوالات تلفنی از آنها پرسیده می شود و باید پاسخ بدهند. اگر حداقل امتیاز یعنی ۹۰ امتیاز و یک ستاره بگیرند، می توانند وارد قله شوند.

چهار صندوق طلایی در بخش قله وجود دارد که شنوندگان با پاسخ دادن به سوالات می توانند امتیازات این صندوق را کسب کنند و به فینال راه پیدا کنند و در نهایت نفر برگزیده انتخاب شود.

هدف از تولید مسابقه «هرم طلایی»، آموزش تغذیه سالم به شنوندگان است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۵ تا ۱۶:۲۵ پخش می شود. رضا شجاعی مجری، زهرا گلرخی سردبیر و نویسنده، حمید الهیاری بازیگر و پیام حسین زاده کارشناس برنامه هستند.

کد خبر 5196487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha