۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۰۰

استاندار گلستان:

گلستان رتبه پنجم کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید را دارا است

گلستان رتبه پنجم کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید را دارا است

گرگان- استاندار گلستان از رتبه پنجم استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس شامگاه شنبه در چهارصد و بیست و ششمین جلسه کارگروه رونق تولید استان اظهارکرد: گلستان رتبه پنجم کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید را دارا بوده و از جلسه پیشین تا به امروز ۲۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۰۲ میلیارد تومان به تولیدکنندگان پرداخت شده است.

استاندار گلستان افزود: هدف ما حل مشکلات تولید خصوصاً در زمینه تسهیلات بانکی است و تلاش می‌کنیم با پرداخت اصل بدهی توسط تولیدکنندگان در فرع و جریمه به آنها کمک کنیم.

وی بیان کرد: گلستان در پرداخت تسهیلات کشاورزی و همچنین تسهیلات نوسازی و بازسازی جایگاهی خوبی در کشور دارد.

حق شناس اعلام کرد: بانک ها در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها همکاری مضاعفی در ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی داشته باشند تا از این طریق بتوانیم زمینه بهبود شرایط اقتصادی و اشتغال را فراهم آوریم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان هم از پرداخت هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان از محل اعتبارات سال ۹۹ خبرداد.

حسین طلوعیان گفت: از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تا کنون درخواست تسهیلات ۴۸۱ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت بیش از سه هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

وی گفت: از کل واحدهای معرفی شده به بانک ها تعداد ۲۳۸ واحد تولیدی استان هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند و هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید پس از استانهای البرز، سمنان، زنجان و قزوین در جایگاه پنجم کشور قرار دارد.

کد خبر 5196950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha