۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

«جشن رمضان» جامه عزا می‌پوشد/ تدارک برای شب‌های احیا

«جشن رمضان» جامه عزا می‌پوشد/ تدارک برای شب‌های احیا

کاوی امیری تهیه‌کننده برنامه «جشن رمضان» از تغییر آیتم‌های این برنامه به مناسبت شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «جشن رمضان» قدیمی‌ترین ویژه برنامه رمضانی شبکه پنج سیماست که تهیه‌کنندگی سری جدید این برنامه در سال ۱۴۰۰ را کاوه امیری تهیه کننده برنامه «نوروزترین نوروز» برعهده دارد.

اکرام ایتام و محسنین، امیدبخشی و شادی آفرینی در جامعه موضوع و محور جشن رمضان ۱۴۰۰ است که در شب‌های ماه مبارک ساعت ۲۱:۳۰ به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

کاوه امیری تهیه‌کننده «جشن رمضان» درباره تغییرات آیتم‌های این برنامه در شب‌های قدر گفت: اساس برنامه ما مبتنی بر قصه‌هاست. قصه افرادی که با یک اتفاق خاص در زندگی متحول شدند یا متاثر از کمک‌های خیرین در مسیر پیشرفت قرار گرفتند.

وی افزود: این قصه‌ها در شب‌های احیا هم پابرجا هستند و حتی جان بیشتری می‌گیرند. همچنین از سخنرانان و کارشناسان مذهبی جهت تبیین و شرح جایگاه شب‌های قدر بهره خواهیم برد. بخشی از برنامه هم به مدح و عزاداری اختصاص خواهد داشت.

امیری در پاسخ به اینکه استقبال مردم تاکنون از «جشن رمضان» چطور بوده است گفت: ما چند فاکتور برای بررسی بازخوردهای مخاطبان داریم، یکی از آنها پیامک، دیگری کامنت های فضای مجازی و پل ارتباطی سوم هم بازتاب برنامه در صفحات مجازی مهمانان است. شب‌های گذشته، خوانندگانی داشتیم که پس از حضورشان تا ۴۵۰۰ نفر هم به دنبال کننده‌های آنان اضافه شد. این نشان می‌دهد که مردم در جشن رمضان با این هنرمندان آشنا شده و سپس صفحات آنها را دنبال کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برنامه «جشن رمضان» میان دو سریال پخش می‌شود و در ۱۰ شب اخیر پخش فوتبال هم روی تعداد بیننده‌های آن تاثیر می‌گذارد، ارزیابی لحظه‌ای بنده در حد استاندارد بوده اما ارزیابی نهایی توسط مرکز افکارسنجی سازمان صدا و سیما و بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

«جشن رمضان» ۱۴۰۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری و سردبیری فرزانه پزشکی کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که شب‌های ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

کد خبر 5201944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha