۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶

فرماندار مهرستان:

خانواده‌های معظم شهدا الگوهای صبر و استقامت هستند

خانواده‌های معظم شهدا الگوهای صبر و استقامت هستند

زاهدان - فرماندار مهرستان با اشاره به اینکه نظام اسلامی مدیون خون‌های پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است، گفت:خانواده‌های معظم شهدا الگوهای صبر، ایثار و استقامت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رفیع دهواری پیش از ظهر امروز به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیریت آموزش و پرورش با خانواده شهید «محمد شریف اربابی» و جانبازان «بلبل سپاهی»، «علی محمد اربابی» و «عبدالله گمشادزهی» دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار مهرستان در این دیدار اظهار داشت: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی افزود: جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.

دهواری بیان داشت: نظام اسلامی مدیون خون‌های پاک شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است، خانواده‌های معظم شهدا الگوهای صبر، ایثار و استقامت هستند.

غلامعلی میر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهرستان هم در این مراسم اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم از خون شهدا است و اگر دشمنان انقلاب توان مقابله با عظمت ایران اسلامی را ندارند به برکت خون شهدای عزیز است.

وی هدف از این دیدار را تجدید میثاق با شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دلجویی از خانواده معظم شهدا و جانبازان عنوان کرد و گفت: آرامش اکنون ما، مدیون فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است و لذا ارج نهادن به مقام شهدا و توجه به خانواده‌های آنها از وظایف سنگینی است که بر عهده تمام مسئولین می‌باشد.

کد خبر 5210532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha