۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۵

عصر ششم خرداد ماه در فضای مجازی:

کتاب جدید فرهنگ رجایی رونمایی و معرفی می شود

کتاب جدید فرهنگ رجایی رونمایی و معرفی می شود

مراسم رونمایی و وارسی آورده ها و بایسته های کتاب «اخلاق، هنجار و امرسیاسی؛ اندبشه و عمل کنت و. تامپسن» پنجشنبه ششم خرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به همت مرکز پژوهش های علمی و مطالعات استراتژیک خاورمیانه و همکاری انجمن علوم سیاسی ایران و انجمن علمی مطالعات صلح ایران، مراسم رونمایی و وارسی آورده ها و بایسته های کتاب «اخلاق، هنجار و امرسیاسی؛ اندبشه و عمل کنت و. تامپسن» فردا برگزار می شود.

در این مراسم فرهنگ رجایی نویسنده کتاب و استاد دانشگاه کارلتون، حمیرا مشیرزاده دانشیار دانشگاه تهران و مترجم اثر و رحمت حاجی مینه عضو هیئت علمی و مدیرگروه مرکز مطالعات خاورمیانه سخنرانی می‌کنند.

مراسم رونمایی و وارسی آورده ها و بایسته های کتاب «اخلاق، هنجار و امرسیاسی؛ اندبشه و عمل کنت و. تامپسن» پنجشنبه ۶ خردادماه از ساعت ۱۷ در فضای مجازی به آدرس https://emgage.shatel.com/b/ime-۴br-yzx-pxf برپا می شود.

کتاب «اخلاق / هنجار و امرسیاسی؛ اندیشه و عمل کنت و. تامپسن» تألیف پرفسور فرهنگ رجایی استاد دانشگاه کارلتون با ترجمه حمیرا مشیرزاده استاد دانشگاه تهران و سید احمد فاطمی نژاد به کوشش انتشارات دمان ترجمه و راهی بازار نشر شده است.

کد خبر 5221361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha