۸ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۸

مدیر حوزه علمیه مشکات کرمانشاه:

ثبت نام حوزه علمیه مشکات کرمانشاه ادامه دارد

ثبت نام حوزه علمیه مشکات کرمانشاه ادامه دارد

کرمانشاه- مدیر حوزه علمیه مشکات کرمانشاه گفت: ثبت نام این حوزه علمیه تا اواسط تیرماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

ابوالفضل نجادی امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ثبت نام حوزه علمیه مشکات غرب کشور از روزهای گذشته آغاز و تا اواسط تیر ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد، داوطلبان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی www.howzehmeshkat.ir اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: پذیرش ۱۵ الی ۲۰ نفر از افرادی که امتیاز بالا در آزمون کتبی و مرحله گزینش کسب کرده باشند، در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ انجام می‌شود.

مدیر حوزه علمیه مشکات کرمانشاه گفت: طبق جدول شرایط سنی حوزه‌های علمیه، محدودیت سنی متناسب با مدرک و پایان خدمت داوطلبان وجود دارد.

نجادی ادامه داد: شعبه غرب کشور حوزه علمیه مشکات در استان کرمانشاه قرار داشته و از برادران استان‌های کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان و کردستان ثبت نام به عمل می‌آورد.

وی با اشاره به رویه تحصیل در حوزه علمیه مشکات گفت: این حوزه بر مبنای نظام تحولی در حوزه‌های علمیه برای تولید نظریات نظام ساز، تبیین و تحقق و اجرای اجتماعی نظریات نظام ساز و تبلیغ نظریات اصیل اسلامی در سطح نخبگانی طلبه جذب می‌کند.

نجادی تصریح کرد: حوزه علمیه مشکات به آموزش فقه، اصول و ادبیات عرب، اهتمام به قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع) پرداخته و طلبه‌ها باید علاوه بر علوم قرآنی در مسائل اجتماعی، جهادی و تبلیغی فعال باشند.

مدیر حوزه علمیه مشکات کرمانشاه گفت: مدت تحصیل در مقطع سطح سه در این حوزه به هفت سال کاهش یافته و کتب و عناوین درسی جدید در آن تدریس می‌شود.

وی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های واحد پذیرش داخلی ۱۱۵، ۳۲۴۰۰۲۰۵۰۲۵، ۳۲۴۰۰۲۰۴۰۲۵ و شماره تماس واحد پذیرش کرمانشاه ۳۷۲۷۶۹۹۵_۰۸۳ تماس گرفته و یا به کانال اطلاع رسانی پذیرش حوزه علمیه مشکات در پیام‌رسان بله Pmeshkat@ مراجعه کنند.

کد خبر 5222575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha