۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۵۱

فرماندار رودسر مطرح کرد؛

پیش بینی ۲۶۰ شبعه اخذ رأی برای انتخابات ۱۴۰۰

پیش بینی ۲۶۰ شبعه اخذ رأی برای انتخابات ۱۴۰۰

رودسر- فرماندار رودسر با اشاره به پیش بینی ۲۶۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات پیش رو در این شهرستان، گفت: حضور حداکثری مردم جلوه ای از اقتدار نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی مظفری عصر شنبه در جلسه شورای اداری رودسر انتخابات را ضامن مصونیت نظام دانست و اظهار کرد: با وجود تلاش دشمنان برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات، ملت ایران بار دیگر جلوه‌ای از اقتدار نظام را با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی نشان خواهد داد.

مظفری با اشاره به آمادگی شهرستان رودسر برای برگزاری انتخابات، افزود: ۲۶۰ شعبه ثبت نام و اخذ رأی در این شهرستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۴۲۳ روستای شهرستان رودسر انتخابات ریاست جمهوری و در ۵ شهر و ۲۷۷ روستا انتخابات شوراهای اسلامی برگزار خواهد شد، ادامه داد: هزار ۵۶۱ نفر در سطح روستاها برای ۸۳۵ کرسی و ۱۳۹ نفر برای در پنج شهر برای کسب ۲۵ کرسی ثبت نام کرده اند.

فرماندار رودسر در ادامه بر برگزاری ویژه برنامه‌های ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل و تبیین اندیشه‌های آن حضرت تاکید کرد و گفت: همه ما در این راستا رسالت بزرگی بر دوش داریم که باید به آن عمل کنیم.

عده‌ای به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند

امام جمعه رودسر در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه عده‌ای مدعی هستند که اسلام نمی‌تواند جامعه را اداره کند، اظهار کرد: این افراد در جبهه دشمن بوده و در مسیر خلاف امام راحل و رهبری گام بر می‌دارند.

حجت الاسلام تقی روحانی ادامه داد: متأسفانه شاهد هستیم عده‌ای مردم را نسبت به انقلاب و نظام مأیوس و ناامید می‌کنند که این افراد خائن به خون شهدا و آرمان‌های امام هستند.

امام جمعه رودسر با تأکید بر لزوم حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: امروز باید به وصیت نامه امام راحل عمل کرده و آن را در جامعه نهادینه کنیم.

وی همچنین به موضوع قطعی برق در کشور و استان گیلان نیز اشاره و اظهار کرد: آقای وزیر به جای عذرخواهی باید به این وضعیت رسیدگی کرده و خسارت‌های مردم را جبران کند.

روحانی با بیان اینکه امیدواریم قطعی برق تنها مربوط به دلایل عنوان شده از سوی مسئولان بوده و به غرض ورزی سیاسی ارتباطی نداشته باشد، بیان کرد: مردم به اندازه کافی با مشکلات مواجه هستند قطعی برق نباید مشکل دیگری به مسائل خانواده‌ها اضافه کند.

کد خبر 5222793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha