۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳

توسط دانشگاه فنی و حرفه ای؛

نسل جدید آشپزخانه دانشگاهها مجهز به فناوری راه اندازی شد

نسل جدید آشپزخانه دانشگاهها مجهز به فناوری راه اندازی شد

رئیس دانشگاه فننی و حرفه ای از راه اندازی سیستم نسل جدید آشپزخانه های دانشگاهی مجهز به فناوری های نوین در ۱۰ استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، آئین افتتاح نسل جدید آشپزخانه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای مجهز به فناوری‌های نوین سیستم بخار مرکزی پخت ترکیبی در ۱۰ استان با حضور ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهندس رحیمی رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در محل دانشکده دکتر شریعتی تهران برگزار شد.

ابراهیم صالحی عمران در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکریم که با کمک و همراهی ستاد، استان‌ها و نهادهای امور دانشجویی و صندوق رفاه توانستیم سیستم نسل جدید آشپزخانه‌های دانشگاهی مجهز به فناوری‌های نوین در ۱۰ استان را راه اندازی و افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: این سیستم جدید آثار و منافع زیادی هم از لحاظ مصرف انرژی و هم مدیریت سبز و سیستم بهداشتی در پی دارد که حتی می‌تواند الگویی برای سایر دانشگاه‌ها باشد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: دانشگاه در تمامی ابعاد برنامه‌های تحولی خود را داشته است و اساس کار ما ارائه خدمات آموزشی مناسب و شایسته به دانشجویان است و افتتاح ارتقا آشپزخانه‌های این مراکز یکی از برنامه‌های تحولی دانشگاه بوده است. این سیستم جدید آثار و منافع زیادی هم از لحاظ مصرف انرژی و هم مدیریت سبز و سیستم بهداشتی در پی دارد که حتی می‌تواند الگویی مطلوب جهت ارتقا و بهره وری برای سایر دانشگاه‌ها باشد.

کد خبر 5225269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha