۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۴۶

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

زیرساختهای ارتباطی برای برگزاری انتخاباتی پر شور مهیاست

زیرساختهای ارتباطی برای برگزاری انتخاباتی پر شور مهیاست

یاسوج- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از آماده سازی زیرساختهای ارتباطی برای برگزاری انتخاباتی پر شور در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آذر صفایی نیا در جلسه ستاد انتخابات استان با حضور فرمانداران شهرستان‌های ۹ گانه استان با بیان اینکه مسئولان کمیته‌ها، نسبت به تمهید مقدمات، پیگیری امور مرتبط و نیازسنجی امکانات اقدام لازم را انجام داده‌اند افزود: همه تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا تمام امکانات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم شود.

صفایی نیا اظهار داشت با توصیه‌ها و تدابیر لازم و تأمین امکانات، فرمانداران در حین برگزاری انتخابات مسئله بیماری کرونا را به خوبی مدیریت می‌کنند.

وی با تاکید بر آمادگی کامل خودرویی و زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری انتخابات در استان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی با امکانات خود پشتیبان برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد هستند.

صفایی نیا با بیان اینکه سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر و مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های باشت و گچساران را داریم، گفت: با این نگاه که اساس فرآیند برگزاری انتخابات امر مهمی است، برای هرچه بهتر برگزار شدن آن همه امکانات دستگاه‌ها بکار گرفته می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خاطرنشان کرد: هر آنچه که در الکترونیکی شدن انتخابات برای سلامت، سرعت، امنیت و مدیریت انتخابات از سوی ستاد انتخابات کشور به ما اعلام شده است را در این استان فراهم کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: دکتر حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد به خاطر شرایط بیماری کووید -۱۹ حفظ سلامت و جان مردم را در برگزاری و اجرای انتخابات اولویت نخست می‌داند و بر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی رأی دهندگان، مجریان و مجموعه دستاندرکاران انتخابات تاکید جدی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: مشارکت و حضور درانتخابات بسیار مهم است و اهمیت سلامت و جان مردم در اولویت نخست قرار دارد.

صفایی نیا خاطرنشان کرد: پک های بهداشتی حاوی ژل و ماسک در اختیار تمامی شعب قرار می‌گیرد و نماینده حوزه بهداشت در این مکان‌ها مستقر هستند.

صفایی نیا تصریح کرد: با اینکه امکانات بهداشتی برای مجموعه برگزار کنندگان انتخابات در نظر گرفته شده است اما پروتکل‌های بهداشتی باید به خوبی رعایت شود.

مسئول پشتیبانی انتخابات استان با اشاره به اینکه در دور قبلی انتخابات ۹۲۰ شعبه پیش بینی شده بود، عنوان کرد: برای سلامت و رفاه حال مردم و تسریع در اخذ رأی در این دوره از انتخابات ۸۰ شعبه به شمار شعب اخذ رأی در استان افزوده شد.

صفایی نیا بیان کرد: برنامه ریزی های لازم انتخاباتی کشور در شرایط همه گیری کرونا تدبیر و اعلام شده و اجرای الکترونیکی انتخابات در مناطقی معین، تغییر در شیوه‌های اخذ آرا مردم مانند عدم ضرب انگشت و نحوه شمارش آرا، نحوه بازرسی در انتخابات، افزایش شعب اخذ رأی، وجود ناظران سلامت و پک های بهداشتی به منظور وضعیت کرونایی مد نظر قرار گرفته است.

کد خبر 5236007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha