۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۰۸

فرماندار گلپایگان:

۱۳۹۹ رای اولی در گلپایگان به پای صندوقهای رای می روند

۱۳۹۹ رای اولی در گلپایگان به پای صندوقهای رای می روند

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: در شهرستان گلپایگان ۶۶ هزار و ۶۲۳ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد یک هزار و ۳۹۹ نفر نیز رأی اولی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین یار محمدیان شامگاه پنجشنبه در نشستی با موضوع انتخابات در گلپایگان اظهار داشت: روز جمعه ۲۸ خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در گلپایگان نیز رأی گیری در ۹۱ شعب اخذ رأی شروع می‌شود.

وی گفت: در این شهرستان ۶۶ هزار و ۶۲۳ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۳۲ هزار و ۸۶۵ نفر مرد و ۳۲ هزار و ۷۵۸ نفر زن و همچنین هزار و ۳۹۹ نفر رأی اولی شامل ۶۷۸ نفر مرد و ۷۲۱ نفر زن می‌شوند.

فرماندار گلپایگان از طراحی سامانه‌ای در وزارت کشور برای دریافت اطلاعات نامزدهای انتخاباتی و نزدیک ترین شعب اخذ رأی خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا در استان اصفهان مدارسی که شعب اخذ رأی در آن برگزار شود روز شنبه تعطیل است و حتی معلمانی که در شعبات اخذ رأی‌گیری مشغول باشند به سرکار نروند.

۱۸۲۸ نفر در امر برگزاری انتخابات بکارگیری شدند

وی تصریح کرد: در شهرستان گلپایگان برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، هزار و ۸۲۸ نفر به عنوان نمایندگان فرماندار، اعضای شعب اخذ رأی، ناظران شورای نگهبان و نیروهای انتظامی و بسیج و خدماتی مشغول می‌شوند که این افراد پیش از رأی گیری آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

یار محمدیان با بیان اینکه در گلپایگان روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوعیت تردد شبانه اعمال نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در این دوره انتخابات در سطح شهرستان گلپایگان تخلفات انتخاباتی نسبت به دوره‌های گذشته کاهش داشت.

مردم برای تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند

وی تأکید بر اینکه با توجه به سابقه فرهنگی و مذهبی گلپایگان باید میانگین مشارکت مردمی در این شهرستان از متوسط کشوری بالاتر باشد، افزود: از مردم شهرستان گلپایگان دعوت به شرکت در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور دارم.

کد خبر 5237403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha