۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰

امام‌ جمعه ایلام تاکید کرد؛

لزوم احداث زائر سرا توسط آستان قدس رضوی در استان ایلام

لزوم احداث زائر سرا توسط آستان قدس رضوی در استان ایلام

ایلام-امام‌ جمعه ایلام بر لزوم احداث زائر سرا توسط آستان قدس رضوی در استان ایلام تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر دوشنبه در دیدار با خادمان حرم رضوی با اشاره به افتخار میزبانی مردم استان ایلام، از زوار کربلای حسینی و مشهد الرضا (ع) اظهار کرد: یکی از مواردی که به عنوان میزبانی امام رضا (ع)، برعهده استان ایلام است احداث زائر سرا و استراحتگاه‌های مناسب برای زوار و توریست‌های مذهبی است.

وی گفت: مردم استان ایلام داری مردمی ولایت مداری است و از برکت و حرمت امام رضا (ع)، پرچم و خادمین آن حضرت بسیاری مشکلات و دعاوی قضایی به ساده‌ترین وجه حل و مختومه شده است.

امام جمعه ایلام در ادامه تصریح کرد: از میان ائمه معصوم (ع)، امام رضا (ع) به کانون رافت و مهربانی شهرت داشته، و زبانزد جهانیان است.

کریمی تبار در پایان تاکید کرد: استقبالی که از صحن و سرای امام رئوف توسط زوار خارجی می‌شود، تکلیف زا بوده و با توجه به همکاری و سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در بسیاری مناطق مختلف کشور، نیاز است این آستان مقدس به استان ایلام نیز نگاه ویژه ای داشته باشند تا بتوان از همان نقطه آغازین ورود زوار در نقطه صفر مرزی خدماتی شایسته به این عزیزان داده شود، چراکه استان ایلام خود از لحاظ شرایط اقتصادی ضعیف بوده و شرایط فعلی نیز جوابگوی نیاز زوار نیست.

کد خبر 5241025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha